אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

למה צריך הקלטות קריינות מקצועית בטלפון הסלולארי?

למה צריך הקלטות קריינות מקצועית בטלפון הסלולארי?

 

מכשיר הטלפון הנייד הפך לכלי תקשורת מרכזי, העובדים ממשיכים להיות זמינים ללקוחות גם כשהם מחוץ למשרד ולא צמודים לטלפון הנייח. וההתפתחות הטכנולוגית המואצת בשוק הסמארטפונים רק מגדילה את חשיבותו של הטלפון הסלולארי בארגון.

הטלפון הנייד למעשה משמש גם כמשרד נייד, הוא מאפשר לקבל ולשלוח דואר אלקטרוני, לגלוש באינטרנט, ומגוון האפליקציות הקיימות רק מקלות על העבודה. אה כן, וניתן גם לקבל ולהוציא שיחות...

אנסה להסביר מדוע קריינות מקצועית לזמן ההמתנה איננה מותרות ויכולה לסייע למיתוג לכל ארגון, החל מעסק עצמאי של עובד אחד ועד לחברה גדולה המעסיקה מאות עובדים.

החברות הסלולאריות קוראות לשירות של מוסיקה וקריינות בזמן ההמתנה בשמות שונים: המתנה נעימה, שיר בהמתנה, ג'ינגל עסקי, פאנטון עסקי ועוד. אך האפקטיביות של ההמתנה הנעימה בסלולארי עבור הארגון היא מעל לכל ספק.

 

עסק עצמאי של עובד אחד

בעסק מהסוג הזה, אין צורך במרכזיה וכל השיחות מנוקזות למכשיר סלולארי אחד. לעיתים בעל המכשיר עסוק בשיחה קודמת או מתמהמה לענות לשיחה, כמה חשוב שבזמן הזה, כשהמתקשר ממתין למענה, תהיה קריינות מקצועית על גבי מוסיקה המתאימה לאופי העסק. הלקוח המתקשר שומע את ההמתנה הנעימה, יודע שחייג למספר הנכון, מרגיש שהתקשר לחברה מבוססת ואמינה, נחשף לתחומי עיסוק שאולי ולא היה מודע אליהם וזאת עוד לפני ששוחח עם בעל הנייד.

 

עסקים קטנים ובינוניים

לעסקים בסדר גודל הזה כבר יש צורך במרכזיה וקריינות מקצועית במענה הקולי,  אך לא תמיד יש צורך ומשאבים להשקיע בפרסום כגון שילוט חוצות או תשדירי רדיו. ולכן הפקת ג'ינגל עסקי קצר וקולע בזמן ההמתנה בסלולארי היא אלטרנטיבה זולה יחסית, יעילה וממוקדת. הפקת הג'ינגל העסקי בניידים של עובדי החברה תסייע לחיזוק המיתוג הקולי של החברה ולאחידות במענה הקולי.

 

חברות גדולות

בחברות וארגונים גדולים, הפקת המתנה נעימה בטלפונים הסלולאריים של עובדי החברה, היא אמצעי נוסף ליצירת זהות קולית לחברה ולחיזוק המיתוג בכלל והמיתוג הקולי. כשהקריינות והמוסיקה בניידים של עובדי החברה תואמים את הקריינות והמוסיקה הנשמעים במרכזיה ניצור אחידות במענה הקולי, וזו היא גם דרך נוספת לחיזוק החברה כמותג. נקודה נוספת וחשובה לא פחות היא עניין הסולידריות בקרב העובדים ותחושת השייכות של העובדים לקבוצה. הג'ינגל העסקי האחיד הנשמע בטלפון הסלולארי של מנהל השיווק ושל טכנאי ההתקנה, לצורך העניין, יגבירו את תחושת השייכות של עובדי החברה. ועל אחת כמה וכמה כשמדובר בעובדים חדשים.

 

יעילות הפקת הג'ינגל העסקי בנייד גוברת עוד יותר בחברות בהן העובדים יוצאים לשטח: סוכני מכירות, טכנאי שירות ,מתקינים וכדומה. בחברות מהסוג הזה, ההתקשרות של הלקוח היא מול הסוכן או הטכנאי באופן ישיר. וכך המוסיקה והקריינות המקצועית בטלפון הסלולארי הופכת להיות דרך נוספת ומשלימה למיתוג החברה. כשהלקוח מתקשר למרכזיה במשרדי החברה, הוא יישמע מוסיקה וקריינות  בנתב השיחות או בזמן ההמתנה. וכשיתקשר ישירות לטלפון הנייד של איש הקשר, הוא יישמע את אותו הקריין או הקריינית על גבי אותה המוסיקה. המלל כמובן יהיה שונה ויותאם להגבלות הזמן הקבועות בסלולארי, אך בכך נוכל להשיג אחידות במענה הקולי של החברה בחזיתות השונות שלה מול הלקוח, ונחזק את מיתוג החברה.

 

אז כפי שכבר אמרנו מוסיקה וקריינות מקצועית בהמתנה בטלפון הנייד היא לא מותרות היא כלי שיווקי נגיש, זול ואפקטיבי לכל חברה בכל סדר גודל.

אז לא משנה אם זה פאנטון עסקי, ג'ינגל עסקי, המתנה נעימה או שיר המתנה, באמצעות מוסיקה מתאימה וקריינות מקצועית בסלולארי נוכל להשיג  מס' מטרות:

 

מעכשיו זמן ההמתנה בסלולארי- הופך לזמן פרסום עבורך.

 

 


אודות מחבר המאמר

ויקי כהן צמח | TeleVoice

www.televoice.co.il

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.