אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הטיול כולו שמור באלבום דיגיטלי

כל מי שמתמצא מעט בעולם הצילום הדיגיטלי, וגם הרבה אנשים אשר אינם ממש מומחים בתחום אבל כן חובבים צילום, מכיר את הפורמט החדש והמשוכלל של אלבום התמונות הישן והטוב שכולנו מכירים עוד מילדותנו. הכוונה היא כמובן לאלבום תמונות דיגיטלי.

אלבום תמונות דיגיטלי הוא בעצם ספר של ממש, כאשר התמונות שלנו מודפסות באיכות גבוהה על גבי דפי הספר, ואנחנו יכולים בעצמנו לעצב בדיוק כמו שאנחנו רוצים את הספר כולו, כולל הוספת הערות כאלו ואחרות, ציורים, מלל, צבעים וכל העולה על רוחנו. אנחנו כיולים לעצב את הכריכה האחורית או הקדמית, להוסיף הסברים ליד כל תמונה ותמונה וכד', כך שבסוף פשוט נקבל ספר תמונות של ממש המתעד ומשמר את התמונות שלנו באיכות מקסימאלית לאורך זמן.

 

אנשים שונים משתמשים באלבומים דיגיטליים למגוון מטרות שונות. למשל, פופולארי מאוד כיום להכין אלבום דיגיטלי כמתנה עבור יום הולדת או אירוע משמח אחר.

שימוש מעניין ומתבקש במיוחד עבור אלבום דיגיטלי הוא תיעוד טיול בלתי נשכח כזה או אחר בחו"ל או בארץ.

 

אלבום דיגיטלי כפורמט המושלם לתיעוד טיול

לאחר שרואים כמה אלבומים דיגיטליים בעיניים, בוחנים את התוכנות הביתיות לעיצוב אלבומים דיגיטליים ונוכחים לדעת עד כמה הן פשוטות ונוחות להפעלה, מגיעים למסקנה המתבקשת כי אלבום דיגיטלי הוא פשוט הדרך הטובה ביותר לתעד את הטיול שלנו.

 

הסיבה הראשונה היא האיכות ואורך הזמן של התיעוד. כולנו מכירים את התופעות המעצבנות הנלוות לאלבומי תמונות רגילים וישנים, בהם התמונות מתחילות להתקמט, להתקפל ולהצהיב. טיול גדול כזה או אחר הוא לרוב חוויה שאנחנו רוצים לנצור ולהיזכר בה גם בעוד עשרים שנים, ואלבום תמונות דיגיטלי מבטיח כמובן שנוכל להביט באותן תמונות גם בעוד עשרות שנים, והן עדיין יהיו באיכות גבוהה, בדיוק כמו היום (התמונות מודפסות על גבי דפי הספר ולכן אינן מתקמטות או משנות את צבען. בנוסף, הקובץ של האלבום כולו שמור אצלכם, כך שגם אם קורה משהו לאלבום עצמו ניתן תמיד להדפיסו מחדש ללא כל מאמץ...).

 

סיבה נוספת לתיעוד הטיול שלנו באלבום דיגיטלי היא מגוון האפשרויות הרחב העומד לרשותנו כאשר אנחנו מעצבים אלבום תמונות דיגיטלי. בהקשר של תמונות מהטיול, אנחנו יכולים למשל להוסיף הסברים כתובים ליד כל תמונה (היכן היא צולמה, חוויות מאותו מקום וכד'..), הערות כאלו ואחרות ואפילו הקדשות של אנשים אחרים הקשורים לטיול שלנו. אנחנו יכולים לשלב באלבום קטלוגים או כל מיני דברים אחרים שלקחנו מהמקומות בהם היינו וכד'. בקיצור – ליצור תיעוד מושלם ואופטימאלי של חוויות הטיול שלנו.

 

בפעם הבאה שיוצאים לטיול גדול ורוצים לזכור אותו כל החיים, חישבו על אלבום תמונות דיגיטלי...


אודות מחבר המאמר

צוות כותבי מאמרים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.