אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

כלי עבודה מברגת אימפקט

מברגת אימפקט הינה מברגה רבת עוצמה הפועלת בצורה ייחודית של הברגה ודחיפה של הבורג ביחד. כלומר, בעת ההברגה מתבצעת פעולה נוספת של פטישון שדופק על הבורג.זאת, בשונה ממברגה רגילה שעובדת רק על ידי סיבוב הבורג.כמובן שלמברגות האימפקט ישנם מספר יתרונות בולטים על פני המברגה הרגילה:•    הברגה במשטחים בעיתיים וקשים להברגה.•    פעולת ההברגה מהירה וחלקה יותר.•    בעת שימוש בברגים ארוכים.

בנוסף כדאי לדעת את העובדות הבאות על כלי עבודה מסין. יש את האסכולה המתייחסת למוצרים מסין כאל "זבל". לאמר את האמת, אין על הבוש והמקיטה למינהם. ממש כלים טובים. הבעיה הטמונה במותגים הללו הינה בעיה הטמונה בכל מותג מצליח, המחיר. המחירים של כלים "מקצועיים" אלה מאמירים למעל 1,000 ש"ח! בתור חובבן/איש מקצוע בשעות הפנאי, אני יכול לאמר בבירור שכלים שרכשתי מתוצרת סין שירתו אותי נאמנה בהתייחס להשקעה. בינינו, היום כולם מייצרים בסין.

לא סתם נקראת המברגה "אימפקט" ובתרגום חופשי - "כוח מחץ". מהירות הסיבוב בשילוב הדפיקות שלה, מייצרות כוח הברגה חזק ביותר המסוגל כאמור, להבריג גם במצבים מורכבים וקשים.איך זה עובד?אז ככה, כלי עבודה כזה עם מנגנון האימפקט עובד בצורה כזו שבכל פעם שהמברגה נתקלת בהתנגדות ואפילו קלה ביותר בזמן ההברגה, מוסיפה המברגה אוטומטית דפיקות קטנות בכיוון הסיבוב של המברגה. כך שכל פעולה של הכנסת בורג למשטח קשה ובעייתי, נהפכת לפעולה קלה ופשוטה בעזרת מנגנון אימפקט.לבד ממנגנון זה, מברגות אימפקט עובדות במהירות גבוהה פי כמה ממהירות של מברגה רגילה. רק לשם השוואה, מברגות רגילות עובדות במהירות ממוצעת של בין 300 ל 1200 סל"ד, בעוד מברגות אימפקט עובדות במהירות של בין 2000 ל 3000 סל"ד.שילוב שתי תכונות חשובות אלה יוצרות את המנגנון הייחודי הנקרא אימפקט. שילוב שללא ספק מזכה אותן בתואר המברגות הטובות ביותר.

 


אודות מחבר המאמר

אם גם אתם מחפשים מידע כלשהו על כלי עבודה, כדאי שתתחילות בכתבה הקצרה הזאת על מברגות אימפקט

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.