אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

קורס מורים ליוגה המוכר על ידי אירגון מורים ליוגה

"המורה אינו מי שמלמד, אלא מי שלומדים ממנו" בודהה

קורס מורים ליוגה  בשיטת האטה-יוגה קלאסית הינו קורס ייחודי, המיועד לאלו אשר יוגה היא דרך חיים עבורם, ומחפשים דרך להעמיק בה ולחוות תהליך של טרנספורמציה וצמיחה אישית. הקורס משלב פילוסופיה, פיסיולוגיה, אנטומיה, אסאנות, נשימה, תזונה, התבוננות פנימית ומדיטציה, על פי עיקרון שמונת האיברים של פטאנג'לי. העקרונות המנחים הם: התאמת התנוחה למתרגל, הרפיה עמוקה בתנוחה, התמקדות בחושים ונשימה בתנוחה. עקרונות אלו מאפשרים לנו להגיע להשקטת הכרה אמיתית בתרגול. מצב של השקטת התודעה מהווה מקור לריפוי הגוף והנפש, ולהתפתחות אישית של המתרגל. מתוך חוויה אישית של מצב זה אנו לומדים להכיר את עצמנו, לדעת  מה טוב לנו ברגע הנוכחי, ומפתחים חוסן נפשי מפני "זעזועי החיים".מטרת הקורס מורים ליוגה:

תנאי הקבלה לקורס מורים ליוגה: התנסות של שנתיים לפחות ביוגה. ראיון אישי.נושאי הלימוד:

מתכונת הקורס מורים ליוגה: קורס תלת שנתי.מפגשים חד שבועיים וימים מרוכזים. תרגול  והשתתפות בשיעורים השוטפים. הקורס כולל הנחיה אישית, הדרכה וסטאז'. הערות: במשך הלימודים המרכז הופך להיות בית חם למשתתפים ומאפשר העמקה והרחבת אופקים, בנוסף לצמיחה האישית של התלמיד. ידע רב ומעמיק שנרכש בשילום עם הדרכה קפדנית, מקנים לתלמידים יכולת וביטחון אישי להשתלב בעולם היוגה כמורים מדרגה הראשונה. צוות ההוראה ישמח לחלוק את הידע של תורת היוגה גם לאחר סיום הקורס ולתת תמיכה לבוגרים.קורס מורים ליוגה תלת שנתי  המוכר על ידי אירגון מורים ליוגה


אודות מחבר המאמר

סטודיו יוגה, שיעורי יוגה למתחילים, שיעורי יוגה

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.