אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

9 סיבות טובות לבחירת פוליש קריסטל

 

  1. בגלל הברק

    פוליש קריסטל מצטיין בראש ובראשונה במראה שלו. לאחר העברת המכונה המיוחדת על הרצפה לא יישאר מקום אחד שלא יהיה נוצץ ומבריק. פוליש מסוג זה מחייה את המראה של הרצפה והופך אותה ליפהפייה, כמו שלא הייתה מעולם.

  2. בגלל שהוא לא מאפשר להחליק

    הברקה קריסטלית היא אחת משיטות ההברקה היחידות שמבטיחה למנוע החלקה לאחר החדרת החומר למרצפות. למרות המראה המטעה, המגע של הרגליים – חשופות או עם נעליים – יהיה יציב ביותר, ממש כפי שהיה קודם. אין כאן חשש לבעיה בטיחותית ואין צורך ללכת בזהירות. ההברקה הקריסטלית מבטיחה רצפה ללא החלקות.

  3. בגלל חמש השכבות

    פוליש בשיטה הקריסטלית הוא היחיד שמשקיע במרצפות את כל כולו. במהלך החדרת הפוליש לרצפה, מצופַה המרצפת בארבע שכבות של חומר. אם זה לא מספיק, נוספת לארבע השכבות הללו שכבה חמישית – שהיא שכבת המגן.

  4. בגלל התדירות של פוליש כזה

    כמה פעמים בשנה לדעתכם צריך לעשות פוליש קריסטל? הנתון הזה מדהים כל אחד, כל פעם מחדש: פעם בשנתיים ואפילו שלוש. ההגנה שמספק הפוליש הזה כל כך איכותית וחזקה, עד שהוא מחזיק כל כך הרבה זמן – מעל 700 ימים ברציפות. העובדה שמדובר בתדירות כל כך נמוכה מפצה על העובדה שהפוליש הקריסטלי יקר יותר יחסית לעבודות האחרות שמוצעות בשוק. אמנם התשלום על כל עבודה כזו הוא גבוה, אך אם היא מתבצעת אחת לשלוש שנים, החיסכון ברור לגמרי.

  5. בגלל שהוא מתאים לכל סוגי המרצפות (כמעט)

    ניתן להבריק בעזרת פוליש קריסטל כמעט כל משטח אבן: שיש, טרצו, אבן חלילה, שומשום, משטחי מוזאיקה ושלל סוגים אחרים של מרצפות. לכולם אפשר לעשות הברקה מושלמת וליהנות ממנה לאורך זמן מבלי לדאוג לבלאי או דהייה. שני החומרים היחידים בהם אי אפשר לעשות הברקה קריסטלית הם הקרמיקה וגרניט הפורצלן, שמחוממים בתנור. השיטה בה פועלת ההברקה הזו פשוט הורסת אותם. אגב, לא מומלץ לבצע את ההברקה גם במקומות חשופים לשמש.

  6. כי משתמשים בסילר

    הסילר הוא למעשה אותו חומר שמוחדר כשכבה חמישית ואחרונה למרצפות. ומדוע הוא כה חשוב? משום שהוא מגן על פני המרצפת, מונע חדירה של נוזלים אליה והופך אותה לפחות 'סופגת'. כך, אפשר לנקות מהרצפה בקלות גם כתמים שנותרו עליה שעות רבות.

  7. בגלל שלא קל להרוס הברקה כזו

    לא מעט מקרים כבר הצביעו על הבעיה: פוליש ממוצע מחזיק לזמן רב רק אם מצליחים לשמור עליו מפגיעוֹת. את זה קשה מאוד לעשות, בעיקר בזמן הובלה של דירה, הזזה של רהיטים וכדומה. עם הברקות קריסטליות לא צריך לדאוג: ההברקה שומרת על השכבה העליונה של המרצפת ומונעת ממנה להיפגע גם במקרים הבעייתיים ביותר.

  8. בגלל החיות שפוליש כזה מעניק לרצפה

    השימוש בחומרים הללו לא רק מגן על הרצפה, אלא גם מחייה אותה. גם מרצפות דהויות ושחוקות (מבחינת הצבע ולא מבחינת שטח הפנים) יחזרו למראה המקורי שלהן ומהר מאוד יזכירו את ימי הזוהר שלהן, בתחילת דרכן בבית.

  9. כי זו הברקה ממש פשוטה

    גם לאחר ההברקה, לא צריך לעשות הרבה כדי לשמור עליה במצבה הנוכחי. המשימות שמוטלות עליכם לאחר פוליש בשיטת ההברקה הקריסטלית הן: לטאטא בזהירות את הרצפה במשך שלושה ימים ולאחר מכן לשטוף עם חומרים ייעודיים. זהו.

 


אודות מחבר המאמר

דניאל זוהר - תוכן איכותי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.