אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

סדנה עבודת צוות

סדנה - עבודת צוות וגיבוש קבוצתי

 

עבודת צוות

משך הסדנה: 8-24 שעותקהל יעד: כל עובדי הארגוןרציונל:יחידת הבסיס המרכיבה בימינו את הארגונים היא הצוות. כל עובד באשר הוא, מתקשר בדרך זו או אחרת לפחות לצוות מסויים אחד. היעד האופטימלי הוא שהצוות יהיה שלם מסכום חלקיו, כך ששילוב של כל החוזקות של חברי הצוות יוביל למינוף של העבודה. פיתוח המיומנויות של עבודה צוותית אצל העובדים, אם כך, יביא לשיפור משמעותי של יחידת העבודה הצוותית ובכך גם יעלה את אפקטיביות ופרודוקטיביות הארגון.מטרות:   שהמשתתפים יבינו את ההבדל בין עבודה בצוות ו'עבודת צוות'.   שהמשתתפים יחוו עבודת צוות על בשרם ויוכלו לזהות את האלמנטים המרכיבים אותה.   שהמשתתפים ילמדו לתפקד בצוות ולהעשיר אותו בחוזקותיהם.   שהמשתתפים ילמדו להינות מעבודת צוות, לתרום לה ולהתעצם ממנה.נושאי הפעילות סדנת עבודת צוות:   מה בין עבודה בצוות ל'עבודת צוות'.   תקשורת בינאישית מקרבת.   שלבי ההתפתחות של קבוצה.   תכנים ותהליכים בעבודה הקבוצתית.   פתרון קונפליקטים בצוות.   משוב ככלי תקשורתי מעצים.   התנסויות והפעלות.

 

אנו חברה מקצועית העוסקת בהדרכה ובהנחיית תהליכי שינוי ביחידים, בקבוצות ובארגונים שונים. תחום התמחותנו הוא הנחיית סדנאות חוויתיות- משימתיות וממוקדות מטרה, כמו גם סדנאות תהליכיות להתפתחות אישית .המרכז מציע לארגונים וחברות סדנאות ממוקדות מטרה המאפשרות מיצוי הפוטנציאל האישי ופיתוח כישורים של מנהלים, אנשי מכירות, אנשי שירות לקוחות ועובדים, בדרך לאפקטיביות ומצוינות.לאנשים פרטיים המרכז מציע סדנאות תהליכיות למודעות, העצמה וגדילה אישית בנושאים שונים כמו: זוגיות, הורות, אסרטיביות, כישורי פרזנטציה ועוד.החברה מיוחדת במחויבות שלה להצלחה של לקוחותיה ולמשתתפים וב"תפירת" הסדנאות לצורכי הלקוחות תוך גישה המשלבת אלמנטים של פסיכולוגיה חיובית, חשיבה חיובית, יצירתיות, הכלה ותקשורת מקרבת.הייחוד שלנו הוא השילוב העדין והמיוחד שמביאים טלי ושלמה בין הפן המשימתי וממוקד מטרה לבין זה המכיל, הפסיכולוגיסטי והתהליכי.

 


אודות מחבר המאמר

סדנאות, הפעלות, הרצאות, גיבוש

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.