אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

כיצד להוציא ויזה לארצות הברית באמצעות האינטרנט?

כיצד להוציא ויזה לארצות הברית באמצעות האינטרנט?

מאז ותמיד נחשבה ארצות הברית ליעד אטרקטיבי עבור מיליוני אנשים, בין אם המטרה היא לטייל באחת מ-50 המדינות, להרוויח כמה אלפי דולרים בעבודה אטרקטיבית או סתם לבקר קרובי משפחה. מעוניין גם אתה לבקר ביבשת הגדולה? כדאי מאד שתוודא שהדרכון שלך בתוקף, שיש עליך כמה אלפי דולרים, וכמובן- שברשותך ויזה לארצות הברית בתוקף.

עבור רבים מאנשים אלה, הוצאה של ויזה לארצות הברית היא נטל לא פשוט. לרוב, עולים במקרה הזה תרחישי זוועה, שבמרכזם מילוי אינסופי של טפסים וסחבת בירוקרטית שנמשכת חודשים. אולם, החל משנת 2006 התהליך הפך לפשוט הרבה יותר, וזאת באמצעות לא אחרת מאשר רשת האינטרנט.

בקצרה: הליך הוצאת ויזה לארצות הברית

לפני שנדבר על תפקידו של האינטרנט בהנפקת הויזה המיוחלת, חשוב להבין את התהליך כולו. השלב של מילוי הטפסים נחשב לראשון מבין מספר "תחנות". לאחריו נערך ראיון אישי בשגרירות ארצות הברית בישראל, הכולל שאלות על מטרת הביקור, מעבר על הפרטים האישיים כפי שמולאו בטפסים וכו'. בסוף הראיון ניתנת התשובה, וזאת על סמך עיון בטפסים הרלוונטיים ובמסמכים המצורפים (תמונות פספורט עדכניות, אישורי תשלום וכו').

כיצד נכנס האינטרנט לתמונה?

בהתאם להחלטת השגרירות האמריקאית מ-2006, האינטרנט עשוי בהחלט להחליף את ההליכה הפיזית למשרדי הקונסולה על מנת למלא את טפסי הבקשה להוצאת ויזה לארצות הברית. אתר האינטרנט של השגרירות הנ''ל מאפשר למלא את הטפסים במלואם, וזאת באמצעות שם המשתמש והסיסמה שניתנים ברישום הראשוני.

 מעבר לכך, האינטרנט מאפשר לקבוע תור לראיון עם פקידי השגרירות בכל אחת מהשפות הנהוגות בישראל: עברית, אנגלית, רוסית וערבית. זמן ההמתנה האפשרי נע בין מספר ימים במקרה הטוב, למספר שבועות במקרים אחרים. קביעת מועד הראיון נעשית יחד עם מילוי הטפסים.

עלויות הוצאת ויזה לארצות הברית באמצעות האינטרנט

מחיר מילוי טפסי הנפקת ויזה לארצות הברית משתנה באופן תדיר- ובמיוחד על רקע הטלטלות הנוכחיות בשוק המטבע העולמי. נכון להיום, פעולה זו מאלצת את בעל החלום האמריקאי להיפרד מכ-22 דולרים, כאשר התשלום יכול להתבצע הן באמצעות כרטיס אשראי והן דרך בנק הדואר.

נראה לך יקר? תחשוב שנית. עד להחלטה החדשה של שגרירות ארצות הברית בישראל, מילוי הטפסים והזמנתם נעשו אך ורק דרך סוכני הנסיעות, שכיאה למעמדם גבו מחיר מופקע. כך, במקום להוציא כ-300-400 ש''ח על התהליך כפי שהיה בעידן הסוכנים, ניתן לעשות זאת כיום בפחות מרבע המחיר. את הכסף העודף תשאיר לבזבוזים, כמובן.

מתקשים באנגלית? הוצאת ויזה לארצות הברית לא מחייבת קורס ללימוד השפה

יש לציין כי בניגוד לראיון הפרונטאלי עם אנשי השגרירות, את הטפסים הנשלחים דרך האינטרנט ניתן למלא בשפה אחת בלבד, והיא אנגלית. עם זאת, מרבית השאלות הן קצרות וענייניות, כך שהסתמכות על רמת האנגלית שלך או שימוש במילון עברי-אנגלי נוסח "מורפיקס" יכולים בהחלט לעשות את העבודה ולסייע בהוצאת ויזה לארה"ב.

מעבר לכך, קיימות כיום מספר חברות אשר מבצעות את מלאכת התרגום עבור הלקוחות שלהן. במילים אחרות: נניח שאלמוני מעוניין להוציא ויזה לארצות הברית מבלי להסתבך עם האנגלית. הוא ממלא את הטפסים בעברית ומגיש אותם לחברה האמורה, ותמורת כמה מאות שקלים זוכה למסמך מתורגם באנגלית, אשר מוגש בשמו לשגרירות.


אודות מחבר המאמר

חברת SEO NETO מתמחה בעולם קידום אתרים בגוגל על ידי אופטימיזציה של אתרי אינטרנט באמצעות תוכן באתר אינטרנט ומחוצה לו ובשימוש טכניקות קידום אתרים ברמה מקצועית ותוך כדי שילוב בניית קישורים חזקים לאתר על מנת לחזק את המוניטין שלו מול מנועי חיפוש

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.