אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

קישורים נכנסים - כיצד להשיג אותם ובאיזה מחיר?

 

 

עולם בניית הקישורים הוא רחב ביותר וניתן לכתוב על הנושאים מאסות מאמרים של אלפי מילים. הקישורים שלמעשה היו האבן המייסדת של הרשת והביאו להיווצרותה, הפכו ברבות השנים לזהב השחור של תעשיית קידום האתרים ,כאשר התחרות על השגת הקישורים האיכותיים והטובים ביותר הולכת וגוברת.

למרות שניתן לפנות לחברת קידום אתרים מקצועית שתבצע בשבילנו את השגת הקישורים, חשוב לדעת שבתהליך כזה חלק לא קטן מן הקישורים מגיעים מאתרים של החברה וחלק מהחברות מסירות את הקישורים ברגע שהתשלום אליהן מפסיק. אם לא נרצה לפנות לחברה כזו, יש לנו מספר אפשרויות להשגת קישורים:

1. אתרי תמיכה

אתרים אלו הם אתרים שנבנים במטרה לקדם אתר ראשי. זו הדרך הנוחה ביותר להשיג קישורים כי האתר בשליטה שלנו, אך עלויות ההקמה והתחזוקה עלולות להיות גבוהות, במיוחד כשרצוי כי האתר יהיה בשרת נפרד מזה של האתר הראשי.

2. אתרי מאמרים

אתרי מאמרים מאפשרים להעלות אליהם תכנים  הכוללים מספר מסוים של קישורים לפי כללי הכתיבה. זו אחת הדרכים הפשוטות והזולות יותר, אך מכיוון שהמאמר מפורסם בעמוד חדש, הכוח שלו יחסית חלש יותר. כמו כן, צריך לשלם לכותבי מאמרים או לכתוב את התכנים בעצמנו.

מאמרים אפשר לפרסם גם באתרים שיש לנו קשר טוב עם הבעלים שלהם , לדוגמה, בלוגים העוסקים בנושא קרוב לאתר שלנו. אנו מספקים לבעל האתר תוכן והוא מספק לנו קישור.

3. החלפת קישורים

לכאורה זו נראית הדרך הכי קלה וזולה בה אנו מקשרים לאתר מסוים והוא מקשר אלינו בתמורה. בפועל המשימה אינה כה פשוטה מכיוון שאנחנו צריכים אתר איכותי ולפעמיים יותר מאחד למען קישור משולש או מרובע. זו שיטה שבדרך כלל משתמשים בה בשלב מאוחר יותר בתהליך.

4. פורומים ובלוגים

מדובר בשיטה פופולארית נוספת בה "רוכבים" על התכנים של אתר מסוים ומדביקים קישור בתגובה או בחתימה. זו שיטה יחסית זולה , אך יש בה סיכון מסוים מכיוון שהיא לעיתים נתפסת כספאם.

מומלץ לשלב בין השיטות השונות וכמובן לנסות ולהוזיל את העלויות בדרך עד התוצר הסופי שהוא מספר הקישורים שהושגו.


אודות מחבר המאמר

המאמר הזה נכתב על ידי Servula – הפלטפורמה האולטימטיבית למקדמי אתרים. אנחנו כותבים תוכן איכותי וייחודי, מפיצים אותו באתרי מאמרים ולבסוף מחזקים אותו עם סימניות חברתיות (וזה רק דוגמא לשירות אחד). הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו לעדכונים על שירותים חדשים או צרו עימנו קשר.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.