אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מלונות בארץ - טיפים

טיפים לבחירת מלון בארץהדרך לחופשה מהנה מתחילה בתכנון מוקדם - בחירת מלון בהתאם לתקציבכם, מלון המותאם לאופייכם, הממוקם באזור מועדף ומציע פעילויות אהובות ומתאימות לגילכם ולגיל בני המשפה תקבע האם בית המלון והחופשה בכלל יזכרו לטובה או לא.מועד החופשה - תזמון החופשה חשוב להצלחתה וזאת מכמה סיבות- במועדי חגים וסופי שבוע בתי המלון מלאים בדרך כלל. מי מכם המעדיף לפגוש אנשים רבים מאזורים שונים בארץ עשוי לגלות כי מועדים אילו מתאימים לו במיוחד מצד שני מי שמחפש חופשה שקטה ורגועה עשוי לגלות כי דווקא ימיי אמצע השבוע מתאימים לו, בנוסף מומלץ לשהות במלון בימים בהם אינכם צפויים להיות מוטרדים לפיכך בחירה של חופשה בימים לחוצים עשויה לפגום בהנאה, סיבה חשובה לא פחות קשורה לתקציב ולעובדה כי בבתי מלון שונים מחיר החדרים משתנה בהתאם לתאריך החופשה.חשוב לשים לב כי מלונות שונים מציעים מבצעים בתקופות שונות.

מה אתם אוהבים לעשות בחופשה? - קריטריון חשוב להצלחת החופשה הוא אופי הפעילות במלון והאווירה בו. יש הנהנים בספא מפנק ויש המעדיפים מלון בטבע ואילו אחרים מעדיפים מלון באווירה רומנטית. לכן בטרם תבחרו את בית המלון לחופשה הבאה חשוב שתחליטו מהו אופי החופשה ומהם הפעילויות מהן תיהנו במהלך החופשה. מה הם שירותי המלון ? - ללא ספק ידיעה מוקדמת אודות השירותים השונים שמציע המלון חשובה והינה קריטריון חשבו לבחירת בית מלון מועדף. באיזה מלון יש בריכה והאם היא מתאימה גם לילדים , האם יש מטבחון או טלוויזיה בחדרים והאם פועל במלון בר בו תוכלו להתרווח אחר ארוחת הערב. מיקומו של המלון - אמנם בבתי המלון כיום ניתן  ליהנות מחופשה מושלמת מבלי לצאת מלובי המלון, אם זאת יש שאוהבים לטייל בחיק הטבע, אחרים מעדיפים את מי הים ויש המעדיפים לבלות את זמנם הפנוי בקניות. לאלה וגם לאלה מומלץ לבדוק מהו מקימו של המלון. מה אומרים אחרים על המלון ? -  אחת הדרכים הבדוקות להכיר מלון ולדעת האם הוא מתאים לחופשה המתוכננת היא להיעזר בהמלצות של נופשים אחרים שהתארחו בו. כך ניתן לשמוע מפי גורם אובייקטיבי מה איכות המלון והאם הוא עונה על הצפיות.


אודות מחבר המאמר

אימלון - מלונות, חופשה בארץ

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.