אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מצברים לרכב דו גלגלי ומוצרים נלווים

מצברים לרכב דו גלגלי ושאר אביזרים

בעידן הרשת הישראלי הממוצע חשוף לאלפי מוצרים מהארץ ומחו'ל. אחד התחומים היותר חמים באינטרנט הוא אביזרים שונים לרכבים ובכללם כפפות, מגנים, מעילים, קסדות, מצברים לרכב דו גלגלי ועוד. אז איפה יותר משתלם לקנות, בארץ או להזמין מחו'ל?

מצברים לרכב דו גלגלי, כבלים, נורות ועוד:

רבים טוענים כי את הציוד והכלים המכניים עדיף לרכוש בארץ. לטענת גולשים רבים אביזרים הזקוקים להתקנה מסוימת או לטיפול מכני כמו למשל מצברים לרכב דו גלגלי, אותם רצוי לרכוש בתוך ישראל, מהרשת או מיבואן רשמי ומוסמך של אחת מחברות הייצור. עוד סיפרו הגולשים כי בניגוד למוצרים נלווים, שמיד נגע בהם, הרצון לקבל אחריות כלשהי למוצרים מכניים זהה לגבי אביזרי פלסטיק ודקורציה המולבשים על הקטנוע או האופנוע.

אבל מה עושים כאשר בכ'ז רוצים להזמין מוצרים מכניים מחו'ל ומדוע זה לא כ'כ מתאים לארץ? לפי הגולשים, מעבר לרצון באחריות מהיבואן או מהיצרן, לא פשוט למצוא כלים כמו מצברים לרכב דו גלגלי ממותגים כלשהם (שנפ מצברים או מצברי ורטה)  והפחד הראשון ברכישה הוא רכישת מצבר ריק או מצבר מקולקל. עוד טענו הגולשים כי המשלוח של מצברים לרכב דו גלגלי מחו'ל לישראל מיקר את המוצר לאין שיעור והופך את העסקה ללא משתלמת.

מעבר לרכישת מצברים קיימים אביזרים נלווים נוספים:

בניגוד למוצרי מכניקה כמו נורות או מצברים לרכב , רכישת אביזרים נלווים כמו למשל ביגוד, מוצרי הגנה או הנעלה, נעשית לרוב ברשת כאשר ישראלים רבים מעדיפים להזמין את החבילות הכוללות מחו'ל. רכישת מוצרים מחו'ל יכולה להיות פשוטה במיוחד. השיטה הראשונה היא לפתוח חשבון בפיי-פאל וחשבון משתמש באתרי הזמנות כמו אי-ביי ודומיו. גולשים רבים סיפרו כי באתרים הנ'ל המחירים לרוב יהיו זולים יותר והשירות, ברוב המוחץ של המקרים, יהיה מהיר.

נראה כי לעת עתה הזמנת מצבר לרכב או כל סוג של מצבר למעשה תיעשה בארץ ולא בחו'ל בהתאם לסיבות שצויינו לעיל...


אודות מחבר המאמר

קידום אתרים באינטרנט - TopSearch

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.