אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

קידום אתרים באינטרנט

קידום אתרים הינו פעולה הכרחית כיום לכל אתר אינטרנט השואף להגיע לקהל גולשים גדול ונרחב יותר או אפילו לקהל ממוקד יותר בנושא האתר. חשיפה לקהל גולשים גדולה יותר מבטיחה לכם יותר כניסות לאתר, יותר פעולות באתר והרבה יותר מכירות. קידום אתרים אורגני הוא גם הקידום הנפוץ ביותר ונמצא בתחום מנועי החיפוש. כאשר בראשם נמצא גוגל, נכון להיום יש טענה שתשעים אחוז מהגולשים נכנסים לאתרים בישראל דרך מנועי חיפוש.

ברחבי האינטרנט מצויים מספר מנועי חיפוש שהמוביל ביניהם הוא כמובן מנוע החיפוש של גוגל. על מנת להשיג דירוג טוב יותר במיקומי האתר שלכם (בהתאם לתוצאות החיפוש) תאלצו לבצע הליך המכונה: קידום אתרים אורגני. קידום אתרים בשיטה זו הינו תהליך מורכב המתאפשר רק באמצעות מעורבות של אנשי מקצוע מתחום הקידום. מטרת התהליך היא לשבץ את הקישור לאתרכם במיקום מועדף מיתר המתחרים בהתאמה כוללת למילת המפתח או הביטוי שהוגדר על ידי הגולש. משך קידום האתרים האורגני הוא מספר חודשים, בדרך כלל מתחילים לקבל תוצאות אמיתיות רק לאחר 3 חודשים של עבודת קידום. כמובן לאחר שרואים תוצאות רצוי להמשיך עד להבאת האתר לעמוד ראשון בגוגל.

קידום אתרים במספרים...

קרוב ל-90% מכלל גולשי האינטרנט משתמשים במערכת החיפוש של גוגל באופן קבוע. מיליוני גולשים ברחבי העולם מבצעים בכל רגע נתון פעולת חיפוש כזאת או אחרת. על מנת לחשוף את אתרכם לאותם גולשים תדרשו לבצע התאמה מדויקת בין תכני האתר לבין מילת החיפוש הנדרשת, כמו כן, תאלצו לשמור על רלוונטיות האתר ותכניו למילת המפתח וכמובן להציע עיצוב אתרים  איכותיים ומקצועיים בעיני הגולש ובעיני מערכות הניהול של גוגל שמחליטות איזה אתר יקודם ואיזה לא. עיצוב אתר בצורה טובה ישאיר את הגולש באתר ישפר את חווית הגלישה ויגרום לגולשים חדשים כל הזמן להגיע לאתר, וכך האתר שלכם יתחזק.

ככל שהאתר שלכם יהיה יותר מקצועי ובעל תכנים איכותיים יותר כך תוכלו להבטיח את מיקומכם המועדף בראש התוצאות בעמודים הראשונים בגוגל. קידום אתרים מורכב מאינספור פעולות המתבצעות מ"אחורי הקלעים" ומטרתם הכוללת לקדם אתכם ברשימת הדירוג.

חברות קידום אתרים מתחילות את הליך הקידום משלבי אופטימיזציה בין תכני האתר וקוד האתר לצרכי מנועי החיפוש השונים. פעולה זה מאפשרת להם לפעול ביתר קלות וביעילות רבה יותר במהלך תהליכי הקידום. אתרים בעלי עיצוב "חלש" או תכנים לא מקצועיים, יאלצו לעבור הליך שדרוג לאתר. הליך זה כולל בין היתר עיצוב אתרים  מחדש, הגדרת שפה אחידה לקוד האתר, הזנת תכנים איכותיים הרלוונטיים למילות המפתח שהוגדרו כבסיס הליך הקידום ועוד.

כיום, עוד בשלב בניית האתר ובשלבי עיצוב אתרים באינטרנט מבוצעים  פעולות מקדימות לצרכי קידום עתידיים.פעולות אלו יחסכו מכם זמן וכסף ברגע שתחליטו שגם האתר שלכם זקוק לפעולות קידום ושיווק ברשת. ברגע שמקדם אתרים מקבל אתר שנבנה בצורה נכונה רוב עבודתו מתמקדת בקידום האתר באופן חיצוני. אתר שנבנה בצורה טובה יגיב טוב יותר לקידום החיצוני ותוכלו לראות איך האתר שלכם רץ קדימה במנועי החיפוש ובגוגל.


אודות מחבר המאמר

Bloo הקמת אתרים וקידום-רוצים אתר תדמית, גלריית תמונות או מערכת ניהול תוכן מתקדמת? ב-Bloo פתרונות כוללים לעסק – אתרי אינטרנט , מאמרים תכנים וקידום. התקשרו 077-4602099 או צרו קשר באתר שלנו http://www.bloo.co.il

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.