אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

סקירת בורסת ת"א – בוקר 30.10.2011

הבורסה בת"א נפתחה במגמה מעורבת בבוקר יום ראשון, 30.10.2011. עד השעה 11:00 מדד ת"א 25 רשם ירידה של שליש האחוז. לעומתו מדד ת"א 75 עלה ב0.29% ומדד הנדל"ן עלה בכחצי אחוז. 2 אירועים חשובים שקרו אתמול לא השפיעו על בורסת ת"א: האירוע הראשון היה עצרת המחאה נגד יוקר המחיה והשני והמשמעותי יותר היה ההסלמה בדרום שגבתה חיים של אזרח אחד ונמשכת גם הבוקר.

המניות הפעילו הבוקר מסחר בת"א הם פניית פרטנר שנכון לשעה 11:15 עולה בשיעור של 4.29%, מניית פריגו שיורדת ב5.4% ומניות הבנקים פועלים ולאומי שיורדים בשיעור של 0.88% ו0.46% בהתאמה. ניתן לרכוש אופציות PUT או call על מניות לאומי ופועלים, כמו מניות אחרות של בורסת ת"א באתר איזיטרייד ולהרוויח תשואה גבוהה בשעות מאופציות דיגיטליות במסחר מתקדם.

המניות שרשמו את העלייה הגדולה ביותר הבוקר הן מניות אלביט הדמיה וסקיילקס שעלו בשיעור של 8.43% ו7.03% בהתאמה. לעומתן מניות פריגו, פרוטליקס וקרסו רשמו את הירידות הגדולות ביותר הבוקר. היום לא נערך מסחר במט"ח אך ביום שישי המשיך הדולר לרדת ושערו היציג עומד על 3.5938 שקל. גם האירו ירד ושערו נקבע על 5.0973. אם אתם מתעניינים במסחר במט"ח תוכלו להרוויח באמצעות אופציות בינאריות 85% במסחר על יורו דולר באתר איזיטרייד.

כדאי לעקוב השבוע אחרי ההודעות שמגיעות מאירופה לגבי פתרונות המשבר הכלכלי ביוון. יש לא מעט אנליסטים שחוזים שהרגיעה שיש כרגע בעקבות הסיוע שיוון תקבל לא תמשך זמן והמשבר צפוי להעמיק עוד יותר. זה כמובן יגרור ירידות גם בוול סטריט וגם בבורסת ת"א. מי שיצליח לעקוב אחרי כל המתרחש באירופה יוכל להרוויח מאופציות PUT דרך פלטפורמות מסחר של אופציות בינאריות כמו באתר איזיטרייד.

 


אודות מחבר המאמר

אופציות בינאריות

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.