אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

אימון לזוגיות – לפני שמפרקים את החבילה

התחושה של ביחד כאשר חיים באותו הבית היא מדהימה, במיוחד בהתחלה. כאשר זוג עובר לגור יחד אין ספק שהחיים מלאי ברגע שמחה ואושר אך חשוב להיות ערניים ומודעים לכך שבהמשך הדרך כאשר ההרגלים וחיי השגרה מתגנבים להם אל חיינו, רבים מהזוגות חווים לא מעט בדידות וקיים תסכול רב בין שני הצדדים. זוג אשר מתחיל לבנות את חייו מגיע כל אחד עם מערכת הציפיות והרצונות שלו, את האופן בו הוא גדל וגישתו לחיים, את התקוות והחלומות שלו בנוגע לעצמו ולחיי הזוגיות והמשפחה שלו. כיוון שדברים לא תמיד פועלים לפי המתוכנן, טבעי שייווצרו התנגחויות בין הרצונות השונים של שני בני הזוג והאופן בו הם מצפים שהאחר ינהג. היכולת לקבל את השוני אחד אצל השני היא רק חלק ממה שבני הזוג לומדים כאשר הם ניגשים אל אימון לזוגיות. 

אימון לזוגיות – מה עושים?

אז אתם מרגישים אל מבוי סתום ואתם חושבים לפרק את החבילה, אז זהו? לוותר? לאו דווקא. אימון לזוגיות יכול לסייע לכם לפתור את הבעיות שלכם ואף להגיע לפתרונות בכוחות עצמיכם. מאמנת לזוגיות יכולה לעזור לכם להרגיש רגועים כך שתרגישו בנוח להיפתח ולומר כל שעל ליבכם ועל ידי כך ליצור קרבה ביניכם לבין בן או בת הזוג שלכם.  במהלך ייעוץ זוגי, מאמנת לזוגיות מאפשרת לכם להתמקד באופי של היחסים שלכם ואיך אתם יכולים לפעול יחד על מנת להיות מאושרים שוב.  חשוב לזכור כי ייעוץ לזוגיות אינו נועד לאפשר לכם לשנות תכונות ומאפיינים שאינכם אוהבים אצל בן או בת הזוג אלא לגרום לכם לעבוד יחד על מטרות משותפות. אימון זוגי יאפשר לכם לראות את הצד השני כמו שהוא באמת ולא מתוך כעסים או תסכולים.

אימון זוגי - כמה זמן זה לוקח?

בניגוד למה שרבים אולי חושבים, ייעוץ זוגי אינו מיועד להיות טיפול לטווח ארוך והוא לרוב כולל מספר מפגשים מועטים שלרוב נעים בין חמש עשרה לבין עשרים מפגשים. מפגש אימון אישי לזוגיות יתנהל תוך התמקדות במטרות אשר עליהן תוכלו לדבר ולהציב כבר במפגש הראשון שלכם עם מאמנת אישית תוך התמקדות לעבר המטרה הסופית שהיא בנייה מחדש של האמון אחד בשני בתוך מערכת היחסים שלכם.

 


אודות מחבר המאמר

מאמר זה נכתב על ידי אקסטרה קידום אתרים מקצועי באינטרנט

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.