אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

דודי שמש נתניה – חסכון בחשמל ובתחזוקה

דודי שמש נתניה – חסכון בחשמל ובתחזוקה

רבים נוהגים להתלונן על כך שאין בישראל חורף אמיתי המלווה בקור עז, גשמים ואפילו שלג, אך יש לעובדה זאת גם כמה יתרונות בולטים, ביניהם המצאת דוד השמש – מתקן סולארי וותיק המספק מים חמים כל השנה. לעתים, פועל במקביל לדוד זה גם דוד חשמל, אך ברוב המקרים מספיקים דודים אלו, ובעיקר דודי שמש נתניה, לחימום מים, גם למשפחות גדולות במיוחד.

דודי שמש בנתניה מורכבים מקולט האחראי על חימום המים הנמצאים במיכלים בעלי גודל משתנה. מיקומו של הקולט משמעותי, שכן עליו לפנות אל האזור המואר ביותר בכדי לחמם במהירות המרבית כמה שיותר מים. דודי שמש אלו מגיעים בגדלים שונים – בין 30 ל- 200 ליטר למיכל, ומוצבים באופן שונה. בין המוצרים שמציע השוק נמצאים דודים המותקנים על הגג, דודי שמש לבוידם או למקלחת, או דודי שמש נתניה – בין המוצרים האיכותיים ביותר שניתן להשיג כיום.

 התקנה איכותית

ביצוע התקנת דודי שמש בנתניה מותקנים באופן יסודי במיוחד ולכן הם נשמרים במצב מצוין וללא תקלות לטווח ארוך, בניגוד לדודים מסוגים אחרים. אופן ההתקנה מהותי בכל הקשור למוצר זה, שכן התקנה חובבנית עשויה להביא לנזילות או לפיצוץ הדוד, לנזק רב שעשוי להיות בלתי הפיך לגג או לדירה ולעלויות גבוהות במיוחד. לכן, מומלץ לפנות אל מתקין מקצועי שיספק גם מענה מיידי בזמן תקלה וימנע את החמרת המצב.

כיוון שהם מיועדים לחסכון באנרגיה ובצריכת החשמל, מומלץ לרכוש דודי שמש נתניה אשר ישרתו את הצרכן הממוצע כחמש שנים לפחות. יחד עם זאת, אם מדובר במוצר שאינו איכותי ובהתקנה חובבנית, העלות הממוצעת של המוצר שעומדת על 4,000 ₪ שזה עלות של ריהוט משרדי יוקרתי היום, לא תשתלם ואף תגדל עקב בעיות ותקלות. מתקין מקצועי של דודי שמש נתניה יתאים ללקוח את המוצר המתאים לו ביותר על פי צרכיו וסגנון חייו ויבצע את ההתקנה על הצד הטוב ביותר.


אודות מחבר המאמר

נכתב על ידי חברת מרובע - פרסום בגוגל.

מומלצים - דלתות פנים, שליחויות.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.