אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

גגות רעפים בקריות – חזרתו של המראה הכפרי

גגות רעפים בקריות – חזרתו של המראה הכפרי

מגמות העיצוב השונות לא באות לידי ביטוי רק בפנים הבית אלא יוצאות החוצה – אל החצר, הגינה או הגג. עד לפני כמה שנים שלט המראה המודרני הנקי והקר בכל הקשור לעיצוב הפנים והחוץ של הבית, והתבטא ברהיטים מינימליסטיים, בצבעים ניטראליים כמו שחור, לבן או בז', או בגג שטוח. כיום, ניתן לראות חזרה של הסגנון הכפרי החם, אשר בא לידי ביטוי גם בבניית גגות רעפים בקריות ובכל רחבי הארץ.

בעבר, גגות רעפים היו האפשרות היחידה לחיפוי הגג, ולא ניתן היה להשיגם במגוון חומרים או צבעים. כיום המצב שונה לגמרי, וניתן לראות שילוב בין הנוסטלגיה לבין בניית גגות רעפים בקריות בצורה מודרנית ועמידה הרבה יותר לטמפרטורה, לנוזלים ולכל מזג אוויר. במסגרת בניית גגות רעפים בחיפה ובקריות ניתן למצוא רעפי צפחה, פלדה, בטון או חרס.

מראה אקלקטי

אחד היתרונות הבולטים של גגות רעפים ופרגולות בחיפה הוא צבע הרעפים. סוגי רעפים שונים מציעים קשת רחבה של גוונים אשר נעים בין חום כהה לאדמדם בהיר. ישנם כאלו אשר אוהבים לשלב כמה צבעים ולשוות לגג מראה לא אחיד, "משופשף" וכפרי מאוד. אחרים נוטים להתאים את צבע הרעפים לצבע הקירות, אשר גם הם משקפים מגמה ים תיכונית ססגונית וחמה. רעפי החרס הם בין הסוגים האהובים ביותר לשימוש, ובנוסף ליופיים הם מספקים גם עמידות גבוהה לאורך זמן.

נוסף על מראם הדקורטיבי, מאפשרים גגות רעפים בחיפה גם יצירת חלל נוסף ברחבי הבית אשר יכול לשמש כעליית גג, כמחסן או כחדר שינה נוסף. גגות אלו יוצרים גם בידוד תרמי מוצלח בכל מזג אוויר, מה שעשוי לחסוך עלויות גבוהות כתוצאה ממיזוג האוויר. כל היתרונות האלו הופכים את גגות הרעפים לאופציה מועדפת וכדאית מכל הבחינות.


אודות מחבר המאמר

נכתב על ידי חברת מרובע - פרסום בגוגל.

דקים בחיפה, דקים בקריות, גגות רעפים בחיפה

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.