אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

כל מה שרציתם לדעת על מפלי שוקולד

 

הייתם באירוע עם מפל שוקולד או בר ממתקים, וגם אתם רוצים לשתף את האורחים שלכם בחוויה מתוקה ובלתי נשכחת? בואו ללמוד כל מה שאתם צריכים לדעת על מפלי שוקולד, השכרת מפלי שוקולד כחלק משלים לבר הממתקים שלכם.

 

נתחיל מהבסיס – אז מהו מפל שוקולד?

מפל שוקולד הוא מכשיר, או יותר נכון אמצעי לתצוגה ויזואלית ייחודית ואופן הגשה מיוחד של פונדו שוקולד שכולנו כבר מזמן למדנו לאהוב.

מפלי שוקולד באים במגוון צורות וגדלים: קטנים, בינוניים, גדולים וענקיים, והתאמת מפל השוקולד מתבצעת על בסיס כמות האורחים שאתם רוצים להפתיע באירוע שלכם.

למפלי שוקולד שונים יש מספר משתנה של שלבים, בגבהים שונים אשר ממוקמים ישירות מעל לקערה המחממת. כל השוקולד שזורם במפל השוקולד מגיע מהקערה המחממת וזורם במורד השלבים השונים.

ניתן לטבול מגוון לא מוגבל של ממתקים במפל השוקולד, גם במהלך הזרימה של השוקולד משלב לשלב,בקערה, או באמצעות שאיבה במזרק שוקולד.

 

אז איך מפל שוקולד עובד?

כל מפלי השוקולד מורכבים משני חלקים. הבסיס של מפל השוקולד אשר אחראי על שמירת השוקולד במצב נוזלי, והמנוע שאחראי להעביר את השוקולד לחלק העליון של מפל השוקולד.

חוויה מושלמת של מפל שוקולד איכותי מתבססת על שוקולד איכותי. בגלל הסמיכות של שוקולד איכותי, המנוע של מפל השוקולד מבוסס על בורג שמעלה את השוקולד הנוזלי כלפי מעלה באופן תמידי , ולא על בסיס משאבה. השוקולד זורם בתנועה מחזורית , כאשר כל פעם הוא שומר על החום שלו בחלק התחתי של המפל.

אופן הפעולה הוא פשוט: שוקולד מומס בקערה התחתונה, בשלב הנמוך ביותר במפל השוקולד ואז מועבר לחלק העליון ביותר של מפל השוקולד. מהחלק העליון ביותר של המפל זורם השוקולד המומס כלפי מטה, שלב אחר שלב.

 

החלק הטוב, הטעים והכיפי ביותר בכל מפל שוקולד!!!

כאשר השוקולד עובר משלב אחד של המפל לשלב תחתון יותר יכולים האורחים טבול בשוקולד המדהים כל מה שאתם בחורים. ניתן לבחור את הממתק, הפרי או החטיף שהם רוצים ממגוון כמעט לא מוגבל של ממתקים, חטיפים ותוספות מקוריות. לאחר שהאורח בחר את הממתק הוא יכול בקלות באמצעות שיפוד לצפות את הממתק בציפוי שוקולד חם – פשוט חלומי ולהינות!

 

 

לאיזה אירועים מתאימים מפלי שוקולד?

מפלי שוקולד ובר ממתקים יכולים להתאים לכל אירוע, משפחתי או עסקי גם יחד.

כמובן, שניתן לבצע התאמה של מפל שוקולד, ובר ממתקים באופן ייחודי לאירוע כמו ימי הולדת, לחתונות, לבר מצווה, לבת מצווה, לבריתה, לחתונת זהב, לחתונת כסף...

או למסיבת סיום, לאירועים עסקיים, לכנסים, למסיבת רווקות, למסיבת רווקים, לאירועים חברתיים ועוד...

בכל מקרה, מפל שוקולד יתאים לכל אירוע, בו אתם רוצים לתת לאורחים שלכם חוויה ייחודית ומתוקה.

 

למה לבחור במפל שוקולד לאירוע שלכם?

ישנן המון סיבות לבחירת והתאמת מפל שוקולד לאירוע שלכם, אך אם אתם קוראים מאמר זה, אתם בטוח "תפסתם את החיידק" ואתם פשוט חייבים מפל שוקולד באירוע שלכם.

מפלי השוקולד הם "החוויה" המדהימה ביותר בכל אירוע.

מפל שוקולד איכותי ישדרג בצורה ניכרת את האווירה בכל אירוע, משפחתי ועסקי כאחד. מפל השוקולד מאפשר לאורחים שלכם להנות מפונדו שוקולד איכותי בצורה מיוחדת ואינטראקטיבית. נוסף על כך, מפל שוקולד יכול להתאים לכל אירוע גם כחלק מבר ממתקים וגם כקינוח מיוחד לחוויה בלתי נשכחת.

 

שילוב מפל השוקולד בבר ממתקים לחוויה מושלמת באמת

מפל שוקולד יכול להוות אטרקציה ייחודית, ו"רקע" מיוחד לכל אירוע, אך שילוב של מפל שוקולד בבר ממתקים יהפוך את החוויה אותה האורחים שלכם יעברו לבלתי נשכחת ומושלמת באמת.

אנחנו נתכנן עבורכם את האופן שבו בר הממתקים ומפל השוקולד ישולבו באירוע שלכם. האם אתם רוצים שאת מרכז הבמה יתפוס בר ממתקים המשלב מגוון עצום של מתוקים מסוכרים,פירות,עוגיות וכמובן מפלי שוקולד מרהיבים שגורמים לקהל לשכרון חושים, או שיהווה רקע וחוויה מיוחדת כחלק מהאירוע שלכם.

 

 


אודות מחבר המאמר

 

לשאלות נוספות ולהזמנות ניתן להיכנס לאתרנו: המפל של ענבל

או ליצור עימנו קשר בטלפון- 052-6322348

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.