אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

10 טיפים למפל שוקולד מושלם!

 

לפני שאנחנו מחליטים כי אנחנו טעינו בתפעול, בתפקוד או בבחירת החומרים, עלינו לבדוק את אופן הרכבת מפל השוקולד עצמו. אם המזרקה עצמה הורכבה שלא כראוי, או באופן לא תקין, קשה להאשים את השוקולד שהוא לא זורם באופן תקין...

 

  1. הרכיבו כראוי את מפל השוקולד שלכם – נשמע שזאת לא בעיה? תחשבו שוב פעם!

    מספר רב של פעמים זכיתי לראות מפלי שוקולד שלא הורכבו כראוי, ובמקום מפלי שוקולד, בהרכבה הפוכה, נוצרו בריכות שוקולד, טעים מאוד, אבל לא מפל שוקולד זורם.

  2. משטח עבודה יציב למפל שלכם – תארו לכם שהייתם צריכים לעשות את העבודה של מפל השוקולד בעצמכם. גם לכם היה קשה לעשות זאת ללא בסיס יציב, וישר עליו תוכלו לעבוד. מפל השוקולד שלכם לא שונה! חובה למקם את מפל השוקולד על משטח שטוח וישר בהתאמה לגודל מפל השוקולד שלכם.

  3. גודל מפל השוקולד – ישפיע באופן ישיר על כל מאפייני מפל השוקולד שלכם, מיקום, אופן תפעול, כמויות, משטח, התאמה לגודל האירוע ועוד!

  4. הפעילו את החימום של מפל השוקולד – הפעלתם את מערכת החימום של קערת החימום של המפל שלכם. כעת, עליכם:

  5. להשתמש בשוקולד שמכיל לפחות 35% מוצקי קקאו.

  6. התאימו כמות שוקולד לגודל המפל שלכם, לפי הוראות היצרן, ואל תשכחו להוסיף שמן בהתאמה.

  7. חשוב להמיס היטב את השוקולד לפני שאתם ממקמים את השוקולד בקערת החימום. הקערה נועדה לשמור על השוקולד נוזלי, ולא על מנת להמיס כמויות של שוקולד.

  8. חובה להיפטר מכל שוקולד שהשחיר. שוקולד כזה הוא שוקולד מקולקל ואין בו כל תועלת.

  9. אין לבצע שימוש חוזר בשוקולד!

  10. מיד לאחר הפעלת מפל השוקולד, וכאשר השוקולד הנוזלי הגיע לראש המזרקה, עצרו את הפעלת המפל. הדבר יאפשר את יציאתן של כל בועות האוויר.

הפעילו את מפל השוקולד, והרי לפניכם – מפל שוקולד איכותי, עם שוקולד נוזלי זורם באופן מושלם.

 

לא ניתן להבטיח מפל שוקולד איכותי , למרות תפעול נכון, שמן, חימום וערבוב נכון. והדרך הבטוחה ביותר לספק לאורחים שלכם מפל שוקולד שהם לא ישכחו הוא השכרת מפל שוקולד מספק של שירותי השכרת מפלי שוקולד, או מתן שירותים של בר ממתקים ומפלי שוקולד לאירועים.

 


אודות מחבר המאמר

 

לשאלות נוספות ולהזמנות ניתן להיכנס לאתרנו: המפל של ענבל

או ליצור עימנו קשר בטלפון- 052-6322348

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.