אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

כל אדם חייב סכינים טובים למטבח

בשנים האחרונות, עולה המודעות לשימוש בציוד איכותי למטבח גם בקרב אנשים אשר אינם מקצוענים בתחום הבישול אלא חובבים בלבד. השימוש בציוד פחות איכותי הופך את הבישול לחוויה פחות נעימה לעומת שימוש בציוד איכותי כמו סכין שף אשר מסייעים והופכים את הבישול לחוויה.

סוגי סכינים

ישנם לא מעט סוגים של סכינים למטבח כאשר לכל אחת מהן יש שימוש משלה והמראה שלהן שונה אחד מהשני. לרוב, לפי המראה של סכינים ניתן להבחין ולזהות את מטרת השימוש שלהן.

·         סכינים רב שימושיים – סכינים למטבח אלה הם בעלי להב משונן אשר אורכו כשלושה עשר ס"מ. סכינים אלה נוחות מאוד לשימוש בעת הכנת כריכים והן גם משמשות לחיתוך ויישור קצוות של ירקות בגדלים גדולים ושל בשר.

·         סכיני שף – סכינים אלה משמים לעבודה יותר מורכבת של חיתוך וקיצוץ במטבח. סכין שף ניתן לרכוש במספר מידות מעשרים ס"מ ועד שלושים וחמישה ס"מ. סכין שף משמשת לפעולות הקיצוץ, ריסוק, פריסה וחתיכה לקוביות. סכין שף בנויה כך שהמבנה שלה הוא רחב עד לקצה המחודד. סכינים אלה הם מאוד עמידים ומחזיקים למשך זמן רב כל עוד יודעים כיצד להשתמש בהם. כל מי שאי פעם  החזיק בידו סכין שף ועבד איתה במטבח, יכול להעיד כי השימוש הוא נוח וקל עד כי ממש לא ניתן לחזור לשימוש בכל סכין אחרת לאחר השימוש בה. ישנם מספר סוגים של סכין שף כמו סכין סף באורך של 13 ס"מ אשר לרוב משמשת ביום יום לפעולות שונות במטבח, סכין ללחם אשר מגיעה באורך של 22 ס"מ ועוד.

·         סכין לפירוק עצמות מבשר – סכינים אלה מסייעות להוצאה של עצמות הנמצאות בבשר ובעופות. מבנה סכינים למטבח לפירוק עצמות בנויות כך שהלהב שלהן צר וקשיח והן מתעקלות למעלה בקצה שלהן. מבנה זה הופך את הוצאות העצמות מהעוף או הבשר באופן קל ופשוט.

כיצד בודקים שהסכין איכותית?

כאשר אנו רוצים לוודא שאנו בוחרים מבין סכינים למטבח, סכין איכותית וטובה אשר תחזיק לנו שנים עלינו לבחון את המבנה שלה ואת האופן בו היא יוצרה. עלינו לוודא שהיא עשויה מבנה אחדי של פלדה איכותית, שבסכין חדה ומושחזת לכל אורכה ושהבסיס של הלהב הוא מלא.


אודות מחבר המאמר

אקסטרה - קידום אתרים בגוגל

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.