אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

איך להצליח ולהרוויח בתוכנית שותפים

רבים שמעו על תוכניות שותפים ורוצים להרוויח כסף נוסף באמצעות האסטרטגיה הזאת, אם כי ללא תוכנית בסיס אמיתית. כדי להצליח בשיווק תוכנית שותפים צריך לפעול מתוך אסטרטגיה ותכנון מוקדם.

 

השלב הראשון הוא לסדר סביבת עבודה נוחה,  משרד ביתי קטן שכולל מחשב עם חיבור מהיר לאינטרנט. סביבה שבה אפשר לפעול ללא הפרעות, רצוי שגם יהיה חלון קטן שמשקיף החוצה, כדי לאפשר לאור מבחוץ להאיר את החדר, או לפחות שניתן יהיה לראות פיסת שמיים. לדאוג למקלדת ארגונומית, שתאפשר כתיבה והקלדה לאורך זמן רב. מה עוד? ללמוד הקלדה עיוורת. זו אחת ההמלצות החמות ביותר שאני יכול להעניק למי שרוצה להרוויח מתוכנית שותפים בכלל, ולעשות כסף באינטרנט בפרט. מכיוון שהתהליך הזה כרוך גם בכתיבה ובהקלדה.

 

תהיה תלמיד חרוץ, מכיוון שאם בכל יום תלמד עוד דבר קטן לגבי עשיית כסף באינטרנט ולגבי שיווק אינטרנט, תוך כמה חודשים יהיה ברשותך ידע שיספיק להתחיל ולהשיק את העסק הראשון שלך ברשת און ליין. קבע לעצמך מטרות ריאליסטיות. יש כאלה שרוצים להיכנס לעסקי האינטרנט, מתוך כוונה לעשות את המכה הגדולה של החיים שלהם. הם רוצים לעשות את המיליון דולר תוך פחת משנה, או מיליון שקל בחצי שנה. אני לא אומר שזה לא טוב לקבוע מטרות גבוהות, ומי שמצליח להשיג את המטרות הללו, אני הראשון שיסיר בפניו את הכובע, יחד עם זאת אני גם יודע שזה לא כזה פשוט.

 

כדאי לפחות בתור התחלה להתחיל עם  מטרות קצת  יותר צנועות, ולהתקדם הלאה. אתה מבין, בתור מתחיל זה ממש לא יהיה פשוט להגיע לרווחים כאלה. גם אם בהתחלה הרווחים נראים לך נמוכים מאוד, זכור, אתה גם לומד בדרך, והלימוד עצמו שווה כסף. כמה כסף עולה ללמוד לשווק באינטרנט? כמה שווה הניסיון הזה שאתה צובר יום יום, שעה שעה? ככל שהזמן  יתקדם, כך תהיה מסוגל להגביר את הרווחים שלך, ולקצור הצלחה גדולה יותר.

 

הטיפ המועיל ביותר שאני רוצה לתת לך הוא לאמץ את הלך המחשבה הנכון. מהו הלך המחשבה הנכון? ובכן, זהו תחום שבו אתה עוזר לעצמך כאשר אתה עוזר לאחרים. זוהי החשיבה הנכונה. זה משפט מפתח שכדאי שתשנן לעצמך, אתה עוזר לעצמך כאשר אתה עוזר לאחרים. תתחיל מתוך הגישה והמחשבה לעזור לאנשים אחרים להשיג את מבוקשם, ובשעה שאתה עושה את זה, גם אתה מרוויח ככה על הדרך. זוהי גישה מנצחת, ואם תאמץ אותה, זה יהיה ניכר בתוצאות שלך.

 


אודות מחבר המאמר

קבל גישה מיידית חינם לסודות עשיית כסף מהבית :

לעבוד מהבית

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.