אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

משאיות יד שניה – הכי חשוב ממי קונים

שוק המשאיות המשומשות, משאיות יד שניה, סובל מהיעדר פיקוח ומקרי ההונאה בו רבים. מוכרים ש'מחביאים' תאונות, מפברקים קילומטראז' או עושים יד אחת עם מוסכים הם דבר שבשגרה בעסקאות למכירת משאיות יד שניה. לכן החשוב ביותר הוא לבדוק ממי קונים את המשאית.

לקומבינה צדדים רבים, אחד מהם הוא משאיות יד שניה...

בישראל, כמעט בכל מקום ובכל זמן אפשר להיתקל בניסיון של מישהו להשיג רווח קל, לרמות ולעשות קומבינה. הנטייה הזו באה לידי ביטוי באופן מודגש במקומות בהם אין חוקים ברורים, כמו בשוק המשאיות המשומשות. כשאדם מחפש משאית יד שניה, עליו לבדוק בצורה קפדנית את המשאית המוצעת למכירה. הפתרון המומלץ הוא מומחה רכב שיתלווה לבדיקה וידע בדיוק על מה לשים דגש.

דרכים 'בטוחות' לקניית משאיות יד שניה

גם בתחום הזה ישנן דרכים שיבטיחו קנייה שקטה של משאיות יד שניה. בראש ובראשונה, כפי שזועקת כותרת המאמר, חשוב מאוד לבדוק מי המוכר. לנסות ולברר את ההיסטוריה שלו, מה עברה המשאית תחת ידיו והאם טיפל בה כראוי. אבל מדובר בחיטוט לא נעים. המוכר הרי הוא פשוט יעבור הלאה, לקונה פוטנציאלי אחר...

אז מה עושים? יש כמה אפשרויות. חשוב מאוד בקניית משאיות יד שניה- המוסך

לפני הקנייה, אפשר לברר בקלות באיזה מוסך טופלה המשאית. מוסך מורשה הוא המומלץ כמובן, משום שאנשיו מתעדים את כל הטיפולים בספר הטיפולים. כך קל יותר לעקוב אחר בעיות מהן סבלה ועדיין סובלת המשאית. היתרון הנוסף במוסך מורשה הוא הסיכוי הנמוך שהמוכר יעשה יד אחת עם בעל המקום על חשבון הקונה.

המניות הבטוחות – ליסינג יד שניה, צי רכב של חברה גדולה...

חברה גדולה משתמשת בדרך כלל בצי מכוניות מאסיבי ובעקבות כך מקפידה על בדיקות תקופתיות ואחזקה קפדנית של כל כלי הרכב שברשותה. משאיות יד שניה שנקנו מגוף כזה יהיו קרוב לוודאי במצב טוב וברוב המקרים גם קנייה בטוחה. כל האמור נכון גם לגבי קנייה מחברות ליסינג יד שניה, שם דואגים גם כן לתחזוק קפדני של המכוניות.

על קניית משאיות יד שניה ישירות מהיבואן שמעת?

זו אופציה שרובנו לא מכירים. כל אחד מאיתנו יכול לקנות משאית יד שניה או לבצע טרייד אין משאיות גם מהיבואן עצמו ואופציה זו נחשבת גם היא לבטוחה מאוד. היבואן רוצה לשמור על שמו ותדמיתו ולכן ידאג תמיד לספק ללקוח סחורה טובה ואיכותית. גם כאן מדובר על אפשרות שתשמור את הקונה עם ראש שקט.

סוג המשאית מיד שניה חשוב לא פחות

נקודה נוספת ודי מפתיעה בפשטותה היא לבדוק את כמות המשאיות מאותו יצרן בכבישי הארץ. עשרות אלפי משאיות מסוג מסויים שנוסעות בכבישי הארץ מעידה חד משמעית על רמת שביעות הרצון מהמשאית. ראיתם הרבה משאיות איסוזו לאחרונה על הכביש? זו המטרה הבאה שלכם בקניית משאיות יד שניה. כדי לסגור את כל הפינות, חפשו מחירון משאיות שיוכל למקד אתכם בחיפוש אחר משאיות יד שנייה שיתאימו לצרכים שלכם ו... יאללה לכביש.


אודות מחבר המאמר

המאמר משאיות יד שניה בחסות UTI משווקת משאיות איסוזו סומו לישראל.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.