אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

כיצד מתבצעת אופטימיזציה לתוכן?

ראשית, נבין את המושג אופטימיזציה. מדובר במושג הלקוח מעולם כתיבת תוכן או לחילופין, עולם כתיבת מאמרים לצרכי קידום אתרים ושיווקם. אופטימיזציה היא למעשה שיטת עבודה מסוימת אשר מיועדת לשפר את הדרוג של האתר במנועי החיפוש.

מנועי החיפוש, כאשר גוגל עומד בראשם, עובדים לפי שיטות מסוימות וכללים מסוימים. מנועי החיפוש על פי מספר כללים מנקדים את התוכן של האתר, לפי זה האתר מוקפץ קדימה לתחילת הרשימה בחיפוש או שלא.

אופטימיזציה של היא חלק מהותי בקידום האתר. זוהי הדרך לוודא לאחר כתיבת מאמרים כי אותו אתר יתקבל בתחילת הרשימה של הקלדת מילות החיפוש הקשורים לתחום אליו שייך האתר. מדובר בפעולה טכנית אשר נעשית על ידי המומחים העוסקים בקידום אתרים.

האופטימיזציה היא התאמה של האתר לתכניו לפי מילות החיפוש המתאימות של שיטות העבודה של מנועי החיפוש. ניתן לכך מספר דוגמאות. דוגמא אחת, מילות מפתח בתוך כתיבת מאמרים. גוגל בודק האם ישנן מילים אשר חוזרות על עצמן באופן מופרז. במידה וזה קורה, האתר לא מקבל ניקוד גבוה. האופטימיזציה מסייעת להתאים את מספר הפעמים שמילות המפתח מופיעות.

אין מדובר בהליך חד פעמי. אופטימיזציה צריכה להיעשות באופן עקבי, עם כתיבת תוכן תמידית המשולבת עמה. האופטימיזציה צריכה להיות מעודכנת לשינויים שנעשים כל הזמן, יש צורך לעשות התאמות. לכן  מדובר בעבודה שוטפת.

כתיבת תוכן ואופטימיזציה

יש להתחשב במספר רב של רכיבים כאשר עושים אופטימיזציה למנועי החיפוש. רכיבים אלו נחלקים לשני תחומים. תחום אחד כולל בתוכו את כל הרכיבים אשר מצויים באתר. רכיבים אלו כוללים בתוכם, את הטקסט עצמו, את התמונות באתר, את הכותרות שיש באתר ואת תתי הכותרות שבו, את כתבות של הדף, את קוד המקור, את הקישורים הפנימיים, את הטייטל וכן הלאה. כל הרכיבים שמצויים באתר מותאמים למנועי החיפוש.

התחום השני כולל בתוכו את כל הרכיבים אשר לא נמצאים בתוך האתר. כאן הכוונה לקישורים חיצוניים. כאן נכללים הן הקישורים עצמם והן הדפים בהם הקישורים נמצאים. כתיבת תוכן איכותי כוללת כתיבת מאמרים מותאמים למנועי החיפוש.


אודות מחבר המאמר

אבי הוא משווק מספר 1 בקידום ושיווק מאמרים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.