אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

טיפול טבעי בעור יבש וסדוק ובמחלות עור: פסוריאזיס, סבוריאה ועוד

'לעכב נזק לעקב'

פגעי מזג האויר בחורף, בקיץ ובחילופי העונות גורמים ליובש וסדקים בעקב ובכפות הידיים ולהתקלפות של העור.

לאחרונה פיתחה חברת 'נופר' מוצר חדש וייחודי שנועד לתת מענה לבעיה.

'אואזיס' הוא פיתוח ישראלי מובהק על טהרת החומרים הטבעיים, ללא וזלין ופרפין וללא חומרים משמרים וללא כימיקלים המשמשים בתכשירים מקבילים לייצוב הקרם ולקשירת המולקולות השומניות עם המים וחומרי הלחות.

בסיסו של קרם זה, המשמש לטיפול בעור יבש ומתקלף ובמחלות עור רבות, הוא חמאת שיאה בתוספת שמנים ארומטיים טבעיים. השיאה הוא עץ הגדל באפריקה, ומאגוזיו מייצרים שמן טבעי שמתגבש בטמפרטורה של מתחת ל-37 מעלות צלזיוס. כך נוצרת חמאה טבעית המשמשת להזנת העור בחומצות שומן טבעיות, ואלה מגנות עליו ומעכבות את הזדקנותו.

המיוחד בחמאת שיאה הוא חומצות השומן המצויות בה – חומצה אולאית וחומצת סטארין, המעודדות צמיחה והתחדשות של תאי העור. נוסף לכך היא מכילה חומצה קינמית ומרכיבים טבעיים נוספים בעלי סגולות של חיטוי, ריפוי, איחוי והחלמת העור.

תכונות אלו, בתוספת השמנים הארומטיים הטבעיים, הופכים את הקרם ליעיל בטיפול בעור יבש מאוד, בסדקים בעור, בפריחות (בעיקר בקיץ), וכן בפסוריאזיס, אקזמה, דלקות עור, סבוריאה ודרמטיטיס. הקרם מצטיין בריכוך עור קשה במיוחד בכפות הרגליים ובמפרקים.

חומרים נוספים המצויים בקרם:

מלחי ים המלח – עשירים במינרלים טבעיים, משקמים את העור ומגנים עליו ממחלות רבות.

שמן נר הלילה – מכיל ויטמינים E,F, ו-A, עשיר בחומצה לינולאית וחומצת גמא.

שמן עץ התה – מחטא ומונע זיהומים, מזרז הגלדה של פצעים ומרגיע כאבים.

תה ירוק – במחקר שפורסם לאחרונה גילה ד"ר סטיבן הסו, מומחה לביולוגיה של התא מבית הספר לרפואה בג'ורג'יה שבארה"ב, כי התה הירוק מכיל פוליפנולים מסוג EGCG. פוליפנולים אלו מתפקדים כאנטי-אוקסידנטים טבעיים. אנטי-אוקסידנטים,יצוין, הם חומרים המנטרלים רדיקלים חופשיים, שעלולים לגרום לסרטן באמצעות שינוי הדנ"א. הפוליפנולים המצויים בתה הירוק מפעילים מחדש תאי עור גוססים וכך הם מעכבים היווצרות קמטים ומאטים את תהליך ההזדקנות. כמו כן, מכיל הקרם שומשום, נבט חיטה, בורג', אבוקדו, זית, קלנדולה, היפופאה, לבנדר, ברגמוט, גרניום וויטמין E.

כל האמור לעיל הינו בגדר מידע כללי ואינו מהווה המלצה רפואית, מומלץ לקרוא חומר נוסף ולהתייעץ עם אנשי מקצוע לפני השימוש.

לפרטים נוספים: 'נופר מוצרים טבעיים' – 08-9358135

www.nufar.co.il


אודות מחבר המאמר

דוד קפאח

הרבליסט ומטפל, בעל קליניקה לרפואה משלימה,

מחבר סדרת הספרים "טבעי - צמחי מרפא בשימוש ביתי"

רח' לוד 2, ירושלים

02-6241950

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.