אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מיתוג אישי באינטרנט ושיווק ברשתות חברתיות

 

בשנים האחרונות המדיה של האינטרנט תופסת יותר משקל בתקציב הפרסום והשיווק של חברות. יש יותר ויותר גולשים חדשים, זהו דור שנולד לאינטרנט. האחיין שלי כבר בגיל שנה נחשף לסרטונים ב Youtube ואני מאמין שמשם הקשר שלו עם הרשת ילך ויתחזק. לכן זו גם אחת מכיכרות העיר החשובות ביותר ליצירת מיתוג אישי.

אני נהגתי להתחיל הרצאה שלי עם השאלה: מי בכיתה כתב את השם שלו באנגלית ובעברית בגוגל והסתכל מה התוצאות שקיבל. היו אחדים שלא ביצעו את הבדיקה הזו. זהו נושא קריטי, כאשר תהיו בפגישה עסקית יחפשו את השם שלכם בגוגל, הלקוחות שלכם, הפרטנרים העסקיים, עובדים בחברה והרשימה עוד ארוכה. יכולה להיות כתבה שלילית אחת שתגרום לאנשים לקבל רושם לא נכון.

יש דרך להשפיע על התוצאות ולגרום לכך שהתוצאות שמייצגות אותי כראוי יהיו ראשונות. מדובר על פעילות של קידום באינטרנט בשילוב עם מיתוג. בשפה האנגלית כרטיס לינקדין שבנוי נכון יכול להביא אתכם לראש התוצאות בגוגל. הסוד הוא לשנות את שדה הדומיין לשם שלכם רצוף באנגלית.

כתיבה באתרי מאמרים ובבלוגים תחת שמכם ושימוש בשמכם במאמרים יכול גם לתרום לקביעת התוצאות הראשונות שיופיעו במנוע החיפוש.

סרטונים להשגת מיתוג אישי באינטרנט

פרסום סרטים ב Youtube יכול לתרום גם ליצירת מיתוג אישי באינטרנט. צריך להגדיר כותרת לפי בהתאם למילים שאנו רוצים לקדם, וגם ב description ובתגיות להשתמש בביטויים.בשנה האחרונה גוגל עובר שינויים מספר פעמים(זה התחיל עם פנדה, והמשיך לפנדה 2.2 ופנדה 2.5) כל שינוי מגביר את הנוכחות של סרטונים בתוצאות החיפוש, אם בהתחלה היה מדובר על 3% היום זה כבר עומד על קרוב ל 9% מהתוצאות.

רשתות חברתיות

זהו אתר עם זמן שהיה ממוצע של 25 דקות שזה מאוד גבוה ועם ממוצע של 3.8 מיליארד כניסות חודשיות תוך עליה מתמדת במספר המשתמשים. זהו  המקום שבו קוראים הדברים ולכן תחזוק של דף אינטרנט אישי או של חברה  יכול לעזור למיתוג שלכם. עם זאת חשוב לזכור שעל מנת להגיע לקבלת פניות וניצול מערך השיווק של הפייסבוק כדאי להתייעץ עם מקצוען.


אודות מחבר המאמר

איל פטרן

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.