אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

המדריך השלם לבחירת רמפת העמסה

בטרם תרכשו רמפה, אלו הם מספר דגשים אליהם צריך להקדיש תשומת לב מיוחדת כדי להבטיח שהרמפה שתרכשו תשמש אתכם ביעילות ובבטיחות רבה ככל האפשר :

ניידות 

בדקו כי רמפת ההעמסה שתרכשו היא רמפה ניידת שניתן לשנע בקלות ממקום למקום. כפי שאתם בוודאי יודעים עבודות העמסה אינן מתבצעות במקום קבוע ולעתים הן נעשות באופן דינאמי תוך כדי ההעמסה ועל כן יש לוודא כי הרמפה בה אתם מעוניינים היא רמפה ניידת שניתן להעביר בקלות ממקום אחד למקום אחר.

 כושר נשיאה

רמפות העמסה שונות הן בעלות כושר נשיאה שונה. בדקו כי הרמפה אותה אתם מעוניינים לרכוש אכן יכולה לעמוד בעומס המטענים אותם אתם מתכוונים להעמיס עליה. מומלץ גם לקחת בחשבון את משקל המלגזה באמצעותה תעמיסו ותפרקו את המטענים.

 שמירה על איכות הצמיגים

בדקו כי חומר הגלם ממנו עשויה הרמפה הוא אינו חומר המביא לשחיקה מהירה של צמיגי הרכב העולים על הרמפה לצורך העמסת ופריקת הציוד. מקרה שכזה טומן בחובו שני חסרונות משמעותיים : הראשון הוא שחיקה מהירה של גלגלי הרכב, מה שמביא לעלויות תחזוקת רכב גבוהות מהמצופה. החיסרון הנוסף הוא חשש שכלי הרכב העולה על הרמפה יחליק בסופו של דבר כתוצאה מכך שגלגליו חלקים מדי ואינם יכולים לנוע על הרמפה הנמצאת בשיפוע.

 שיפוע המכולה

רמפות העמסה בעלות שיפוע גבוה במיוחד (באופן יחסי) הן רמפות שגורמות לכלי הרכב העולה עליהן לצרוך דלק רב והן אף עלולות לגרום להידרדרות. על כן, שימו לב כי שיפוע הרמפה אותה אתם עתידים לרכוש הוא שיפוע מיטבי שיאפשר לכלי הרכב לעלות עליה בבטיחות תוך כדי שהוא אינו צורך יותר מדי דלק כתוצאה ממאמץ מרובה.

 

רמפת העמסה יכולה לשפר פלאים את איכות ומהירות העמסת ופריקת מטענים קלים וכבדים כאחד. בעודכם רוכשים רמפת העמסה וודאו כי כל הדגשים אותם ציינו קודם לכן אכן מתקיימים ואף בדקו כי החברה ממנה אתם רוכשים את הרמפה היא חברה איכותית, מקצועית ואמינה שביכולתה לספק לכם רמפה מקצועית ובטיחותית שתפעל לאורך זמן תוך כדי שהיא מסייעת לכם לבצע את עבודת העמסת ופריקת המטענים ביעילות מרבית.

 


אודות מחבר המאמר

לפרטים נוספים על רמפות העמסה, מכונות שטיפה ומוצרי ניקוי צרו קשר עם מורן לויט בע"מ

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.