אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

אטרקציות בחיפה – יותר מנוף למפרץ

אטרקציות בחיפה – יותר מנוף למפרץ

הנסיעה צפונה לא חייבת תמיד להגיע אל הכינרת או אל החרמון. כדאי לפעמים לשמור על קו החוף ולעצור בעיר השלישית בגודלה בישראל – חיפה. המקום הגבוה המשקיף אל מפרץ מדהים בים התיכון יכול להעניק שעות או ימים של פעילות מגוונת ביותר. העיר, כידוע, מתויירת מאוד, אבל לא צריך להיות תייר כדי ליהנות ממגוון אטרקציות בחיפה שחוצות תחומי עניין בכל גווני הקשת.

אם אתם סיירים בדמכם, תוכלו לבחור מסלול אחד או יותר מבין ארבעת טיולי "אלף המדרגות" הרגליים. כולם מתחילים על הכרמל ואכן מחייבים דילוג על יותר מאלף מדרגות בדרך אל היעדים השונים ביניהם המושבה הגרמנית, אל פאשה, ואדי ניסנאס וכיכר פריז. ההליכה מובילה בין שבילים ירוקים ובתים ישנים דרך סמטאות ההיסטוריה של העיר.

אטרקציות בכרמל מעמידות אפשרויות מעניינות גם לרשות אנשי התרבות. כשישה מוזיאונים מגוונים מאפשרים הצצה אל תולדות המקום ואל אנשים מרתקים. בין אטרקציות בחיפה מסוג זה תמצאו את המוזיאון העירוני, הימי, את אוסף היודאיקה של הרמן שטרוק ואת יצירותיו של מאנה כץ ובראשם את המוזיאון יוצא הדופן לאומנות יפנית.

אזור הכרמל מציע גם אטרקציות בחיפה המיועדות לגיל הצעיר. מעבר למספר אטרקציות בחיפה שאפשר אולי למצוא גם בערים אחרות, כאן יוכלו הדרדקים להסתובב יום שלם בחי-בר המרתק, באולמות המדעטק, המוזיאון הלאומי למדע המציע חוויות לימודיות בתחומים רבים כמו החלל, למשל. בנוסף תוכלו להציג בפניהם את הכרמלית, אותה רכבת תחתית ייחודית ורסומה.

ואם חיפשתם הזדמנויות מעניינות במיוחד לביקור בעיר הצפונית ומתי יש אטרקציות כמו צימרים בחיפה במועדים מיוחדים, גם כאן הרשימה לא קצרה. בתקופת פסח מתקיים פסטיבל הדתות בוואדי ניסנאס, בסוכות פסטיבל הסרטים ובפסח פסטיבל הצגות הילדים. כל אלה על הנוף המרהיב שמציעה העיר הן אטרקציה אחת שלמה.


אודות מחבר המאמר

המאמר נכתב על ידי צוות חברת מרובע לחברת טרקטורוני הכרמל המציעים אטרקציות מיוחדות באזור חיפה והכרמל.

מאמרים נוספים שנכתבו באחרונה:

פרחים נתניה, שליחויות, דלתות פנים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.