אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

בעלי מקצוע בכפר סבא

כפר סבא, אותה עיר בשרון שנמצאת בין הוד השרון ורעננה ומותירה רושם שהיא פשוט לא מפסיקה להתפתח. בעבר היה ניתן לראות בה עליות שונות מאזורים שונים, אך כעת ניתן לראות גם אנשים רבים ועשירים אחרים שמגיעים אליה וערך הדירות עולה בה גם בהתאם. בנוסף, בעלי מקצוע בכפר סבא, תחומי הבילוי השונים והרחוב המפורסם שלה 'ויצמן' רק ממשיכים להתפתח ולהסב אושר לתושבי העיר והסביבה.

רחוב ויצמן

עוד בתחילת דרכה, הקימו בעלי מקצוע בכפר סבא חנויות שונות שמספקות שירותים שונים בתחומים רבים כאלו ואחרים. בעבר ניתן היה לראות גם מקצועות קלאסיים כמו סנדלרים, מעצבי בגדים, תופרות, שענים ועוד כאלו ואחרים שפינו את מקומם לרשתות הגדולות והייצור ההמוני. מצד שני, יש בה משהו, באוטנטיות שלה ובהיותה פנינה קטנה באמצע השרון, שגורמת שהתחומים האלו לא ננטשו על ידי בעלי מקצוע בכפר סבא והם ממשיכים להתקיים במקומות שונים ובעיקר ברחוב הראשי שלה, ויצמן.

קניונים ומרכזי בילוי

עם השנים, היא התפתחה גם בתחומים השונים הללו, כאשר בתחילה בעלי מקצוע בכפר סבא אשר פתחו מועדונים או פאבים ברחביה השונים נאלצו לסגור אותם ממש לאחר מספר חודשים ולחפש מקצוע אחר, אבל כיום ישנם פאבים ומקומות בילוי וחיי לילה שונים באזור התעשייה וגם ברחוב ויצמן המדובר, כאשר ביניהם ניתן למצוא את הקופי טרי הוותיק, הטמפל בר, הבלו בר, צ'יף בר ואחרים.

בנוסף, נמצאים כמובן גם בעלי מקצוע בכפר סבא שפתחו חנויות שונות של מותגים גדולים וחנויות בוטיק אחרות בתוך הקניונים הגדולים של כפר סבא, הלא הם קניון ערים וקניון ג'י החדש יחסית. קניון ערים מעוצב בצורה פתוחה ויש לו רחבה גדולה לסקייטים ודומיהם, בנוסף יש שם קולנוע ואווירה מיוחדת בימי שישי.

קניון ג'י החדש, רק ממשיך להתפתח ולהתקדם, למשוך אליו לקוחות מהסביבה ולהיות מרכז בילוי גדול במהלך הימים. הקניון הביא איתו בעלי מקצוע בכפר סבא אשר פתחו מותגים גדולים של אוכל כמו ג'פאניקה, בלאק בר בורגר, קיורטוש ואחרים, ובנוסף גם מותגי אופנה גדולים מאוד כמו H&M, זארה ואחרים.


אודות מחבר המאמר

בעלי מקצוע מומחים לשרותכם. אינדקס העסקים ובעלי המקצוע איכותי אשר נותן מענה ופתרונות אינטרנט ומדיה מתקדמת לכלל העסקים ובעלי המקצוע בשיתוף חברת לוגופון. פשוט לפרסם חכם... בהצלחה מצוות האתר

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.