אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

תמלול שיחה לנצח בבית המשפט

ברגע שאתם רוצים לעקוב אחרי מישהו או להפילו בפח עקב משפט מסוים שהוא יגיד אתם צריכים בשביל זה לבצע הקלטות שיחה מבלי שהוא ידע בזכות ההקלטות ההלו אפשר לתפוס אותו בעזרת הקלטות שיחה. כמובן כאשר מקליטים אדם ניתן לשמוע שמסביב יש רעשים רבים ולכן לא כל מה שהוא אומר נשמע כמו שצריך  לכן צריך לבצע תמלול שיחה.

ניתן לראות כאשר מבצעים הקלטות שיחה ולאחר מכן דואגים לבצע תמלול שיחה זאת אומרת לפרש החומר המוקלט ומעבירים אותו שהוא יהיה ברור ומבצעים תמליל שיחה שהוא כותב את פירוש השיחה באופן ברור ומובהק אפשר להשתמש במידע זה אשר הוא יהיה קביל ואמין בבית המשפט.

להלן כמה דברים אשר חשוב לדאוג כאשר מבצעים הקלטות שיחה:

*צירוף תצהיר -  כאשר אתם דואגים לעשות תמלול שיחה אשר הוא יהיה קביל בבית המשפט אתם צריכים יהיה לצרף תצהיר שהוא חתום מן מתמלל השיחה, ברור שחתימה על תמליל שיחה זה יעיד על נאמנות המידה שהובא בפני בית המשפט.

*הקלטה אנלוגית - הקלטה אנלוגית עדיפה על פני הקלטות של שיחה דיגיטליות. כיוון שקשה לזייף הקלטות אילו לעומת הקלטות דיגיטליות, ברור כי חשוב על כך להתייעץ עם עורך דין.

*מי שדואג לעשות את התמליל חתם על המסמך – כמובן שיש לדאוג כי בעל מקצוע שדאג לעשות תמליל שיחה יחתום על המסמך שיוצג בפני בית המשפט.

*בדיקת מעבדה – יהיו מקרים אשר בהם תצטרכו לעשות בדיקת מעבדה על מנת לשלול מצב שיראה כי יש זיוף או חבלה בהקלטה אשר הבאתם לבית המשפט.

*איכות של הקלטות שיחה – יש לדאוג כי האיכות תהיה גבוהה על מנת שהתמלול יהיה כמה שיותר מדויק ונכון כיוון שאם יהיו כמה שפחות הפרעות ברקע יהיה ניתן בקלות להבין מה אומרים מסיבה זו ההקלטה תהיה יותר איכותית.

תזכרו אם אתם רוצים להביא לבית המשפט הקלטה אתם צריכים לדאוג שהיא תהיה באיכות טובה על מנת שהיא תהיה קבילה וגם יעילה בבית המשפט אשר שם אתם תציגו אותה.


אודות מחבר המאמר

מעיין זלי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.