אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

אנגלית למתקדמים טיפים לשימור

לאנגלית שימושים רבים ביום-יום. מי לא נתקל במהלך הלימודים, העבודה או בבית בצורך לדעת אנגלית כדי להבין את הנעשה סביבו. לרובנו יש נגיעה כזו או אחרת לשפה ואולי ישנם חלקים שאנחנו מפספסים משום ששימושי השפה צריכים חיזוק.

אם כבר יש לנו ידע בסיסי באנגלית והוא מצוי ברמה טובה ואנחנו רוצים להתקדם לשלב הבא, יש כמה כלים שבעזרת תרגול נכון יכולים להוסיף לידע שכבר צברנו ולשפר את האנגלית מטובה לטובה מאד. הנה כמה דברים שצריך לשים אליהם לב:

הבנת הנקרא באנגלית. נקרא קטע קריאה ברמה יחסית גבוהה ונבדוק את ההבנה שלנו. מה מסופר בקטע, למה התכוון המחבר ומה המטרה של הקטע. כך נוכל להעריך את רמתנו. אם לא הצלחנו להבין את הקטע  בצורה סבירה אולי יש לחזור ולקרוא כמה קטעים ולרענן את הבנת הנקרא.

ניהול שיחה באנגלית. רצוי לנהל שיחה עם מישהו ברמת שפת אם או ברמה טובה מאד, כך נוכל לבחון איך אנחנו מתפקדים כאשר אנחנו נצטרך לדבר את השפה. שימו לב לבניית משפטים נכונה ונתינת תשובות הגיונית. השיחה היא חלק משמעותי בחיי היומיום והיא מתבטאת גם בביטחון עצמי שמשפיע עלינו גם אם האנגלית ברמה טובה. אז ככל שתתרגלו יותר ותדברו יותר כך יהיה לכם יותר ביטחון והשפה תזרום ביתר קלות.

שיפור הכתיבה ואוצר המילים באנגלית. קחו קטע קריאה כלשהו ונסו לשכתב אותו ולהחליף חלק מהמילים בו. באנגלית יש הרבה אופציות לכל מילה וחידוד השימוש במגוון רחב של מילים מעשיר את השפה ומעיד על שליטה ורמה גבוה של אנגלית.

הורידו את הכתוביות. כיום ניתן להשיג דרך האינטרנט או הדי ווי די סרטים וסדרות עם תרגום עברי בגוף הסרט. כאן נהפוך את היוצרות ונוריד את הכתוביות, או רק כתוביות באנגלית. דבר זה יאלץ אותנו להקשיב ולהבין רק את הנאמר באנגלית או לקרוא רק באנגלית. כך גם נרוויח סרט או סדרה שרצינו לראות וגם נחזק את האנגלית ונתקדם ועבר שפה יותר טובה.

גם אם אנחנו מרגישים בטוחים באנגלית שלנו ויש לנו ציונים גבוהים בבגרות ופסיכומטרי תמיד ניתן ללמוד עוד דבר או שניים והשפה בעלת אפשרויות בלתי מוגבלות. דרך טובה לעשות זאת הוא בקורס אנגלית למתקדמים שיכין אתכם בצורה הטובה ביותר ויתאים את עצמו לרמת האנגלית שלכם וכך תתקדמו מרמה טובה למעולה. ותכלו לפתוח עוד דלתות בעתיד.

 


אודות מחבר המאמר

מוגש כשירות לציבור על ידי וול סטריט בית ספר לאנגלית

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.