אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מועדונים לבת מצווה - לא משחק ילדים

מועדונים לבת מצווה - זכרונות שיללו את בתכם לשנים

גיל מצוות הוא השלב בו ילדים מתחילים להפוך לבוגרים, או לפחות הם מרגישים כך. מי שיעלה בזיכרונו את מסיבות בר ובת המצווה מילדותו, של עצמו או של חבריו לכיתה, יזכור שאלו היו המסיבות הראשונות בהן כל החבר'ה הרגישו כמו ילדים גדולים. לכן, מועדונים לבת מצווה צריכים לתאום את ההרגשה הזו, כאשר הדבר החשוב ביותר הוא שהחוגגים לא ירגישו כאילו הם במועדון לילדים. למעשה, חוץ מהגשת אלכוהול, הכל צריך להיראות ולהתנהל כמו מועדון לכל דבר. כל זה נכון פי כמה וכמה עם הנוער של היום, שמתבגר במהירות שיא ומודע לכל מה שהולך סביבו, ועליו כבר אי אפשר 'לעבוד'. לכן, בחיפוש אחר מועדונים לבת מצווה חשוב למצוא מקום שלא רק מסתכל להורים בגובה העיניים, אלא גם לילדים.

מועדון הדה וינצי של רשת פארטי פור יו – המקום המושלם

אז אחרי כל ההקדמה הזו אפשר כבר להגיד את מה שכולם כבר מזמן יודעים – רשת פארטי פור יו היא הרצינית והגדולה מבין אלו המציעות מועדונים לבת מצווה, כאשר כל מועדון שלה יותר מרשים מהשני. אחד מהבולטים ביותר מבין מועדוני הרשת הוא מועדון הדה וינצי היוקרתי והמפואר, אשר מעוצב על פי הסגנון המקובל בחו'ל, עם חלל מרכזי ענק עם רחבת פרקט, בר מרשים ביותר (עם מדרגות לעלייה עליו לנועזים שבין הרוקדים), ותאורה משוכללת הנשלטת על ידי מחשב ושיוצרת אווירה של חשמל באוויר. בנוסף, מועדון הדה וינצי מציע פינות ישיבה יוקרתיות, לאלו אשר פחות אוהבים לקרוע את הרחבה, או עבור ההורים של כלת הבת מצווה והילדים האחרים, משם יוכלו להשגיח על הנעשה מבלי שהילדים בכלל ירגישו שהם שם.

אם כן, מועדונים לבת מצווה הם כבר מזמן לא אולמות האירועים המיושנים של פעם, והיום כל ילדה רוצה להרגיש כמו בחורה צעירה, אם לא אישה, וחשוב למצוא את המקום שיעשה לה להרגיש ככה.


אודות מחבר המאמר

תרגום משפטי ועוד מגוון שירותי תרגום מתקדמים - כל תרגום

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.