אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

בניית אתרים

 

בניית אתרים –  העיצוב ומסר כאשר אנו בונים אתר עבור חברה או עסק כלשהוא ,

אחד התהליכים הראשונים שאנו מבצעים הוא הגדרת מסר .את המסר צריך האתר להעביר. הוא אחד התהליכים החשובים ביותר הינו הגדרת המסר, אתר אנו צריך להיות תדמתי בלבד , אתר הוא מסר שיווקי ויש לעשות במסר השיווקי שיווקי מושכל על ידי הגדרת המסר השיווקי

הנה מספר דוגמאות של שניתן לתת מענה בעזרת שיווק מושתל באתר

1 חברה וותיקה שמעסיקה כ-120 עובדים נחשבת נתפשת  בפני הציבור כמשרד קטן בגלל שמו של המשרד

2 רשת מסעדות שהגדילה הרחיבה מאד את הרפרטואר שלה עדיין נתפסת כמקום בילוי לפלח שוק מצומצם

3 חברת צילום שלא בטוחה כיצד עליה לבדל את עצמה ולהציג את יתרונותיה

בפגישת עבודה עם הלקוח, אנו מגבשים את המסר העיקרי לפעמים ישנם מספר מסרים אותו צריך האתר להעביר.  עיצוב האתר ותמיכה במסר מחקרים מצאו שמשתמשים שופטים אתרים במבט חטוף  מבט. נכנסים לאתר בפעם הראשונה  ומייד מחליטים אם הוא יפה או לא, אם הוא מקצועי או לא. תסרקו אותו מהר בעיניים, מלמעלה למטה, תעברו מהר על הלינקים העיקריים ונקודות הצבע העיקריות, ורק אז תיפנו לקרוא את התוכן. תהליך הזה לוקח שתיים עד שבע שניות לכל היותר. מבחינה עסקית – יש לנו חלון הזדמנויות קטנטן "לתפוס" את הלקוח הפוטנציאלי שנכנס בזה הרגע לאתר שלכם. מטרת עיצוב האתרים היא לחזק את המסר ולהניע את הגולשים לבצע באתר את מה שמצפים מהם (ליצור קשר, לרכוש מוצר, להזמין הדגמה, להוריד תכנה לניסיון וכד'). הצבע הוא גם המסר לצבע יש השפעה אדירה בהעברת תחושות ואווירה. אדום הוא צבע חושני, חזק ומלא אנרגיה. ירוק וגווני התכלת מתקשרים לטבע, בריאות, חופש. כחולים, אפורים וחומים הם יציבות, סולידיות ועוצמה. אם העסק שלכם הוא בתחום הפיננסי – תרצו לשדר יציבות ובטחון.

עליכם להפריד בין טעמכם האישי למסר שאמור לעבור באתר לגבי העסק שלכם.(ראו למשל את האתרים של רוב הבנקים).

אם העסק שלכם הוא בתחום רפואה אלטרנטיבית? ירוק ולבן הם צבעים המתקשרים אצל כולם לבריאות וטבע.

חשוב לדעת שמאחורי בחירת הצבעים ישנה שיטה ומטרה.

אנימציה ריבוי אנימציות, באנרים והבהובים מפריעים לגולש לקרוא בנחת את החומר. נקפיד להשתמש באנימציה רק בחלק קטן בעמוד הבית, בצורה שבה היא מלווה את התוכן ולא משתלטת עליו.

התוכן הוא המלך, העיצוב מוביל את המשתמש בתוך התוכן. אל תעצבנו את המשתמש. השתמשו באנימציה בחוכמה, כדי לתמוך במסר, ורצוי בחלקים מצומצמים של הדף. מה המתחרים עושים אנו מבקשים מלקוחותינו רשימה של אתרי מתחרים. ניתן ללמוד הרבה מאד מאתרים מתחרים. אנו בודקים מהן נקודות החוזק והחולשה אצלם, ממה כדאי להימנע והכי חשוב – מה אנחנו לעשות  יותר טוב מכולם באתר שלכם.

תמונות תמונות באתר הן דבר מבורך בהחלט וחשוב במיוחד. התמונות מסייעות בחיזוק המסר ומושכות את העין. תמונה של אשת עסקים נעימה ומקצועית, יכולה לחזק את הרושם שגם במשרד שלכם ישנה גישה נעימה ללקוח הצוות. כדאי לשים לב  על תמונות יש זכויות יוצרים, והפרה של זכויות כאלו יכולה להיגמר בתביעות משפטיות ובהוצאות אדירות. אם אתם מעבירים תמונות למעצב האתר, הקפידו לוודא שהתמונות הן חוקיות .

כאשר בוחרים תמונה לאתר אנו חושבים על קהל המטרה שלכם.נעדיף לבחור בתמונה שקל להזדהות איתה.

התמונה צריכה להיות אמינה ומייצגת ולא רק יפה.

אמצעים גרפיים :  לוגו החברה הלוגו וצבעיו הם חלק גדול ממראה האתר. ההתאמה בין הלוגו והאתר צריכים לתת תחושת מקצועיות.

לסיום: האתר שלכם הוא חלון הראווה של החברה לעולם. העברה נכונה של המסר דרכו תהפוך את מלאכת השיווק העצמי שלכם לקלה ונוחה הרבה יותר.

 


אודות מחבר המאמר

אנו מתמחים ב- בניית אתרים, עיצוב אתרים, תכנון ופיתוח אתרי אינטרנט, החל מבניית אתרי תדמית, אתרים פרטיים וכלה בחנויות וירטואליות, פורטלים ארגוניים ועסקיים, בניית אתרים דינאמיים וממשקי ניהול תוכן בהתאמה מדויקת לצרכי הלקוח, בניית אתרים בשילוב פלאש, גלריות וקטלוגים של מוצרים דינאמיים.

לקבלת הצעת מחיר 057-2398377

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.