אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

סרטים חדשים בקולנוע

סרטים חדשים בקולנוע

סרטים חדשים בקולנוע בתחום האימה:

11.11.11 – עוסק בסופר אמריקאי, בשם ג'וזף קרון, אשר מאבד את אישתו וילדיו בתאונה מחרידה. לאחר התאונה הוא מחליט לנסוע לבקר את אביו החולה הנמצא על ערש דווי, וחי בברצלונה. אולם, עקב תופעות רבות הנקרות בדרכו וקשורות למספר 11 תוכניותיו משתנות. הסופר מתעניין באובססיביות במשמעות המספר 11 והאירועים אשר נקרו בדרכו, כאשר בתחשותו התאריך 11.11.11 מעיד על סכנה שמתקרבת.

הרוע שבפנים – הסרט הרוע שבפנים מבית היוצר של "המסור" ו"פעילות על טבעית". משפחה העוברת לבית רדוף רוחות סובלת מכל מיני התרחשויות מוזרות, עד אשר בנם הצעיר נופל למשכב. ההורים יוצאים למאבק מול הרוחות הרעות, אך מגלים תגלית מפתיעה.

סרטים חדשים בקולנוע בתחום הקומדיה:

אחינו האידיוט – ליז מירנדה ונטלי הן שלוש אחיות אשר חיות חיים יציבים ומסודרים, בעוד נד, הוא אחיהן המעופף אשר מתקשה להסתדר בחיים הבוגרים. בעוד והן הקימו משפחה, פיתחו קריירות והתקדמו בחייהן, נד "זורם" עם החיים וממשיך לחיות כרווק הולל. הצרות השונות בהן נד מסתבל בחייו כמעט והרסות את חייהן של אחיותיו.

שומר החוק – בעיירת חוף קטנה באירלנד יש שוטר בשם ג'רי, אשר חי חיים טובים והוללים. לפתע, גופה מסתורית שמופיעה בדירת נופש, משנה את תוכניותיו. בעוד ג'רי רוצה לחזור לשקט תעשייתי, העוזר שלו מתלהב מתעלומת הרצח ורוצה לרדת לחקר האמת. כאשר סוכן FBI מגלה על התעלומה, השקט מופר והמצב מסתבך.

לסיכום, עונת החורף מוצפת בסרטים חדשים בקולנוע רבים וטובים, הן בתחום הקומדיה, הן בתחום האימה, וכן בתחומים נוספים כגון – דרמה, עם הסרט לוחם, מדע בידוני עם הסרט עולם הזמן, וכן בקולנוע הישראלי – עם לא רואים עלייך.  צאו לקולנוע, הצטיידו בדלי פופוקרן ענק ותהנו משעה וחצי עד שעתיים של הנאה שלא תופר ע"י המציאות שמחכה לכם בחוץ.


אודות מחבר המאמר

סרטים מומלצים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.