אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

קורס ספרדית למתחילים

ספרדית היא שפה עם הרבה היסטוריה שלמה המכילה תרבות של ריקודים, מאכלים, קרנבלים, ואנשים שמחים.ישנן שפות שהן יחסית חדשות כדוגמת הגרסה הנוכחית של האנגלית שכולם דוברים, לעומת זאת ספרדית היא אחת השפות היותר ותיקות שאותן דוברים, בעיקר על רקע העבר העשיר של ספרד בתור אימפריה גדולה שכבשה לא מעט אזורים ברחבי העולם, עובדה זאת היא גם שגרמה ללא מעט מדינות מחוץ לאירופה לאמץ את הספרדית. בעיקר מדובר על מדינות דרום ומרכז אמריקה שהיו מאות בשנים תחת כיבוש ספרדי.ספרדית היא שפה שכדי ללמוד אותה צריך לעשות זאת בכמה שלבים, ואם אתם מתחילים את הצעדים הראשונים שלכם בלימוד בשפה, רצוי שתתחילו מרמת מתחילים. כך ההתקדמות שלכם תהיה מפוקחת ונכונה ותרכשו בסיס נכון ללימוד השפה

בדומה לשפות נפוצות אחרות גם הספרדית היא שפה מורכבת, כזאת שיש מאחריה היסטוריה ארוכה ומאוד מהותית. כשמדובר על שפה מורכבת, המשמעות היא שכדי ללמוד אותה צריך לעשות את זה לא ברצף אחד אלא בכמה שלבים, אותם מגדירים כספרדית למתחילים, מתקדמים ואולי גם נישות ספציפיות בתוך הספרדית כדוגמת ספרדית לאנשי עסקים, במאמר זה נדבר על החלק הראשון בלימודי השפה: ספרדית למתחילים, כי בעצם כאן הכול מתחיל מפה צומחת לה השפה.

כשאומרים לכם ספרדית למתחילים מהי האסוציאציה הראשונית שעולה לכם בראש? לימודים של אותיות? מילים ראשונות? משפטים בסיסיים בדומה לאלו שלמדתם בתור ילדים כשהתחלתם עם האנגלית בבית ספר היסודי? כנראה שכול התשובות נכונות לגמרי.

כשלומדים שפות באשר הם, ישנה תשתית ראשונית אותה אתם חייבים לעבור, ככל שלומדים אותה בצורה יותר טובה כך הסיכוי שתשלטו בשפה הוא יותר גבוה. בדומה לבניין שהיסודות שלו איכותיים ולכן הוא יחזיק מעמד לאורך שנים ארוכות. התשתית הראשונית תכלול היכרות עם האלף בית הלטיני ואיך הוא נשמע בדיוק בספרדית. מילים ראשונות ומאוד נפוצות בספרדית, שמות תואר ומילות קישור, קחו את כל אלו ביחד ותוכלו לבנות את המשפטים הראשונים בספרדית כאלו שאיתם תוכלו להשתמש תמיד.

לדבר ספרדית זה תענוג גדול, לשוחח בעוד שפה זרה מעבר לעברית (שהיא שפת האם של רובכם) או אנגלית שהיא השפה הכי מדוברת בעולם, נותן הרגשה גדולה של סיפוק.!


אודות מחבר המאמר

easyspanish.co.il

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.