אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מוצרי דפוס הדרך לקידום העסק שלך

 

אמנם בעידן המאה ה-21 רבים מאתנו זנחו את העיתון שמודפס על הנייר ועברו לעיתון הווירטואלי, ויש גם כאלו שאפילו זנחו את הספר המסורתי ועברו לספר הדיגיטלי, ולמרות השנויים המשמעותיים שחלים בתרבות שלנו עדיין אפשר לומר, שבעולם העסקים יש שימוש רב במוצרי דפוס למיניהם למטרות שיווקיות , פרסומיות ועסקיות.

מוצרי דפוס מאפשרים לעסקים השונים להגדיל את החשיפה שלהם בפני קהל היעד, והם מאפשרים לעסקים השונים להעביר את המסר השיווקי של העסק, ואת ערכיו. יש היום שפע של מוצרי דפוס המתאימים לעסקים כמו יומנים, לוחות שנה, פנקסי הנה"ח , כרטיסי ביקור, פליירים, הדפסת קטלוגים,  ועוד . וכולם יכולים לסייע לעסקים להתמודד מול המתחרים שלהם ולנסות לזכות ביתרון שיווקי כלשהו.

ניתן לחלק את מוצרי הדפוס שהעסק משתמש בהם לשני סוגים : יש מוצרי דפוס המשמשים למטרות שיווק ופרסום כמו למשל רול אפ שהעסק זקוק לו לקראת תערוכה שצפויה להערך בקרוב, או קטלוגים של המוצרים של העסק, שאותם העסק מדפיס שולח ללקוחות הפוטנציאלים שלו.                                        סוג אחר של מוצרי דפוס הם מוצרי דפוס הנדרשים לתפקוד יומיומי של העסק, כמו למשל מכתבים עם לוגו של העסק, כרטיסי ביקור עם לוגו של העסק, ושאר ניירת משרדית שהעסק זקוק להם.

היום אין כמעט עסק שאינו מכיר בתועלת שיש למוצרי דפוס, אשר יכולים לסייע לשיווק של העסק, ולקידום החשיפה של העסק בפני קהל היעד שלו, יש עסקים שיחלקו מוצרי דפוס לפרסום ושיווק  רק באירועים מיוחדים כמו אירועי קד"מ או בחגים, ויש עסקים שיחלקו מוצרי דפוס לשם שיווק ופרסום באופן קבוע.

אם פעם בית דפוס היה מקום עתיר מכונות ועובדים, והדפסה בבית דפוס הייתה פרויקט ארוך ומורכב הרי שהיום היום ניתן להזמין מוצרי דפוס בקלות ובמהירות, והעלויות של מוצרי הדפוס הן הרבה יותר נמוכות ממה שהיה בעבר. מציאות זו הביאה לכך שהשימוש במוצרי דפוס לשם שיווק ופרסום עלה בקרב עסקים רבים, ולמרות שניתן היום לשווק את העסק דרך האינטרנט, עדיין עסקים רבים לא מוותרים על הדפסת קטלוגים והפצתם בתיבות הדואר של קהל היעד, או על הדפסת פליירים ושליחתם בשיטה של דיוור ישיר, משום שפליירים, או כרטיסי ביקור או מגנטים הם אמצעי פרסום מוחשיים ופיזיים ולא אמצעי פרסום וירטואליים, ועסקים רבים עדיין מעדיפים שללקוח הפוטנציאלי יהיה מוצר דפוס פיזי שמודבק למקרר או תלוי על לוח המודעות הביתי, ולא מוכנים להסתמך על שיטת השיווק האינטרנטית בלבד. 

 

 

 


אודות מחבר המאמר

אני רואה משקל רב לפרטים הקטנים כגדולים.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.