אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

אטרקציה לאירוע

אטרקציה לאירוע

איך להיות מקורי ולהפוך את האירוע שלך לבלתי נשכח?אחת מהאטרקציות הכי מקוריות בה תוכלו לפנק את האורחים באירוע שלכם היא אומנות הקסמים בזיגזג.קוסם חביב ומבדח ימתין לאורחים שלכם בכניסה לאולם ויבצע מספר זריזויות ידיים מהירות וויזואליות, יזרוק בדיחה או שתיים ויוסיף קריצה, כדי לשלוח את האורחים שלכם פנימה אל האולם מחויכים, משועשעים ומצחקקים.כאשר האולם ילך ויתמלא, יכנס הקוסם פנימה ויקפוץ בזיגזג משולחן לשולחן, יתן לקבוצות קטנות (או אפילו ליחידים) בידור אישי באמצעות קסמי קלוז אפ!

 

קלוז אפ?

קסמי קלוז אפ הם קסמים שמקורם בזריזות ידיים או גימיקים מתוחכמים והם לרוב מבוצעים ממרחק סנטימטרים מעיני הצופה, על כן שמם - קלוז אפ - באנגלית: קסמים מקרוב (CLOSE UP). אומנות קסמי הקלוז אפ היא קשה מאוד לרכוש מאחר ובניגוד לקסמים המקובלים שכולנו מכירים, שמוצגים למאות איש ומסתמכים על תיבה / ארגז / שולחן מיוחד, פה על האמן לשלוט בכישורים של הסחת דעת, זריזות ידיים מורכבת וניהול קהל ברמה גבוה.בניגוד למה שמקובל לחשוב, קסמי קלוז אפ, למרות שמיועדים לצפיה מקרוב, יכולים גם באמצעות התאמות קלות מצד הקוסם להיות מוצגים בפני עשרות, ואם לא מאות חברים בקהל הצופים.הקסמים שיבוצעו הם דברים שהאורחים שלכם לא ראו כמותם מעולם. אומן זריזות ידיים מהטובים בתחומו בעל כישורי האלתור והסחת הדעת יספק עבורכם אטרקציה יחודית לאירוע, פעילות שהאורחים עוד ידברו עליה בעתיד. קלפים, מטבעות, כדורי ספוג, מפיות הנייר שעל השולחן, כוסות השתייה או אפילו טבעת שהוא מלווה מאחד האורחים - יהיו החומרים לנפלאות שיציג.הקסמים שזורים בשנינות ובדיחות ומלאים בהשתתפות קהל - למעשה - נפוץ מאוד שהקסם מתרחש ביד של מתנדב.הקסמים ישירים מאוד ומתרחשים סנטימטרים מעיני האורחים שלכם - מה שמחזק את החוויה ומספק בידור ואטרקציה יוצאת דופן באירוע שלכם.מתאים כאטרקציה לבר מצווה או בת מצווה, חתונה, זווד הבת / ברית/ה, פעילויות או הפנינגים לנוער, ולמעשה - כל אירוע מכל סוג שהוא.


אודות מחבר המאמר

זיגי - קוסם למבוגרים ונוער.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.