אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

כשמקימים אתרים לעסקים צריך לחשוב על השלב הבא

בעלים של חברה החליט שהוא לוקח החלטה ומקים אתר אחרי שנים וזהו...הוא לא מבין למה הוא לא מקבל שום דבר, והוא מרגיש שהוא שפך 10,000 ₪ לזבל. מוכר לכם?

הסיפור הזה ממחיש את זה שחייבים לחשוב על השלב הבא. האתר הוא רק כלי להשגת מטרה מסוימת, מה היא בדיוק המטרה, האם השגת פניות,  מכירות, כרטיס ביקור עבור לקוחות פוטנציאליים, או דרך לתקשר עם לקוחות קיימים. אם לדוגמא היעד המרכזי שלנו הוא השגת פניות צריך להביא בחשבון מספר פרמטרים:

הכנת האתר לקידום תוך כדי הבנייה והכנסת תכנים מתאימים – בקידום אתרים נוטים לומר שהתוכן הוא המלך הכוונה היא שלפי מילות המפתח שנבחרו ולפי איכות המאמרים והתוכן יקבע גם חלק מהקידום. לכן כבר בשלב הראשוני צריך לחשוב על זה. חבל לעשות עבודה כפולה להעלות תכנים ותמונות לאתר ואז לסדר אותם. בנוסף ישנם תגים שלא ניתן לראות אותם אבל הם חשובים למנועי החיפוש וכדאי להגדיר אותם נכון.

המרה – המטרה שלנו היא פניות ולכן לא מספיק שהאתר יהיה מקודם על ביטויי מפתח רלוונטיים, אנחנו זקוקים ליכולת טובה של המרה כלומר הפיכת התנועה לפניות. העמודים צריכים להיות עם קריאה לפעולה, התיאור צריך להיות קצר וברור, סרטונים עשויים לעזור. נמצא שסרטונים מעלים את זמן השהייה בעמוד ובמקרים מסוימים מעלים את יחס ההמרה. לעיתים יש סתירה מסוימת בין הצורך בעמוד ממיר לצורך בעמוד מקודם אורגנית. לדוגמא בקידום אורגני רוצים המון טקסט בעמוד, ולצורך ההמרה רצוי תמונה בלבד, או סרטון שממחיש. הפיתרון צריך להיות פשרה מסוימת כאשר מוסיפים טקסט קצר שקשור בביטויי המפתח , בכל אופן שני הפרמטרים החשובים האלו צריכים להיות בראש סדר העדיפויות של בעלי האתרים.  

אתרים לעסקים במערכת בינלאומית

היום ישנן מספר מערכות הפעלה בינלאומיות בהן אפשר להשתמש לבניית האתר ותפעולו ביניהן:  Joomlaו  Wordpressשאפשר לומר שהם המפורסמות ביותר. היתרון של בניית אתר במערכת כזאת הוא שהיא בנויה בקוד פתוח שעליו שוקדים עשרות מפתחים ברחבי העולם שכל הזמן מוסיפים לו שיפורים ורכיבים חדשים. בנוסף קיימים אלפי עיצובים שניתן להתאים לאתרים מבלי לבנות אותם מחדש.


אודות מחבר המאמר

איל פטרן

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.