אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

טיפים ושמירה על מצבר לרכב

מצברים לרכב - טיפים ושמירה על מצבר לרכב

ברשת פזורות מאות אם לא אלפי שאלות של גולשים המעוניינים לדעת כיצד שומרים על מצבר לרכב. כדי לפשט את התשובות ולהעניק פתרון ממוקד גייסנו עבורכם מספר טיפים שיסייעו בשמירה ולא, לא רק על מצבר לרכב.

כדי להבין את מהות השאלה חשוב לציין כי גולשים רבים התייחסו לרכבים שעומדים. מצבר לרכב שעומד עלול להתרוקן והבלאי שלו במצב זה הופך לגבוה. חשוב מאוד שלא להתייחס רק לנזקים אלו של מצבר לרכב אלא לראות את התמונה הכוללת. אנשים רבים שאלו האם לכסות את הרכב בזמן היעדרם. התשובה לכך מורכבת, במצב זה הרכב עלול לאגור לחות גבוהה, מה שיפגע בסופו של דבר בפח, בצבע, ברכיבים אלקטרוניים וכמובן נזק ישיר אל מצבר לרכב.

האם ניתן לשמור על מצבר לרכב שעומד?

במידה ואתם נעדרים לתקופה ארוכה אפשר לנתק את המצבר מהרכב עצמו. פעולת הרכבה ופירוק של מצבר לרכב חייבת להיעשות רק ע'י מומחה. רוב המכונאים ישמחו לבצע זאת עבורכם בתמורה לתשלום הולם.

האם כדאי לנתק את המצבר ?

במידה ולא רוצים לפרק מצבר לרכב שעומד אפשר להטעינו היום עם מצבר חכם. רבים טענו כי לאחר הפירוק היו חייבים לרכוש שוב מצבר לרכב מה שגרר הוצאות כספיות. גם אם מדובר במצברי מותג (לדוגמא שנפ מצברים או מצברי ורטה) עדיין יש להתייחס לאלה כמצברים ברכב שעומד ולא נוסע.

מה עוד כדאי לעשות?

יש לדאוג כי מיכל הדלק מלא, פעולה זו תמנע חלודה. יש לנתק גם את חוטי ההצתה ואם אתם מכורים לרכב כדאי מאוד לאטום את פתח האגזוז כדי למנוע כניסת אוויר. במקביל לכלל הפעולות יש לרוקן את המים ממערכת הקירור יש למלא שמן חדש וטרי. כדאי מאוד לכסות לפחות את הגלגלים כדי למנוע פגיעת חום משמש ישירה.

דרך נוספת להימנע מכל כאב הראש היא פשוט לבקש משכן או חבר קרוב להתניע את הרכב ולעשות סיבוב קצר מסביב למתחם המגורים.


אודות מחבר המאמר

מצברים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.