אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

תקליטנים במגזר הדתי

 

לא צריך להיות מדען החוקר את ההתנהגות האנושית כדי לדעת שהחברה הישראלית מורכבת מקבוצות שונות בעלות התנהגות ומנהגים שונים. החברה הדתית צריכה להתמודד עם סיטואציות מסוימות אחרת מאלה של החילוניים, כך גם באירועים חברתיים ומשפחתיים שיש בהם מוזיקה, לכן, תקליטנים לאירועים של המגזר הדתי צריכים להיות דתיים או כאלה שיכירו את המוזיקה המועדפת על המגזר הדתי.

תקליטן דתי או חילוני במגזר הדתי

למגזר הדתי יש זמרים דתיים אך בשנים האחרונות, לא מעט זמרים וזמרות לא דתיים, החלו להוציא אלבומים בעלי נימה ומקצב דתי. בשנים האחרונות אנו גם שומעים על יותר ויותר בחורים דתיים שמופיעים ומוציאים אלבומים, ואפילו לומדים מוזיקה, חלק גדול מהם אף הופכים להיות תקליטנים לאירועים. משום שהם מכירים את המגזר שלהם, הם מנגנים באירועים של המגזר הדתי וקל להם יותר מאשר לתקליטן חילוני, כי הם באים מתוכו. בחירת השירים שיושמעו באירוע תלוי באורחים האמורים להגיע אליו, מוזיקה באירועים של המגזר הדתי מותאמת לו, אך גם כאן יש מעט שינויים וזה תלוי במידת המסורתיות של הקהל. לא מעט חתונות במגזר הדתי, מלוות לא רק במוזיקה שמנגן תקליטן, אלא גם בהזמנת להקות חסידיות או נגנים חסידיים המעניקים לאירוע אווירה אותנטית ואמיתית, להקות אלו בשיתוף תקליטן מקצועי ומנוסה, יהפכו את האירוע לחגיגה גדולה.

מיהו תקליטן טוב במגזר הדתי?

אחד הדברים החשובים ביותר להצלחת כול אירוע הוא בחירת תקליטנים מקצועיים, במיוחד כשמדובר באירועים עם אופי דתי כי הלם יש מוזיקה מאד ספציפית. כמו שבכל קבוצה באוכלוסייה צריכה להיות רגישות למסורות כך גם במגזר הדתי, על מנת שהאירוע יצליח ושכולם ייהנו בו. צריך תקליטן לאירוע שילהיב, יקפיץ , וירקיד את הקהל עם מוזיקה איכותית וטובה ומתאימה למגזר הדתיים. כל תקליטן המגיע לאירועים במגזר הדתי יודע איזו מוזיקה רצויה ואיזו לא, שירים בעלי נימה ארוטית אסור יהיה להשמיע, יש מקרים שגם שירים שזמרות שרות אסור להשמיע, עדיף שלא יושמעו שירים לריקודים צמודים מדי או סוחפים מדי ועוד. כל תקליטן יודע כי השירים שישמיע צריכים להיות בעלי רקע דתי-חסידי.

 


אודות מחבר המאמר

מאמר זה נכתב על ידי חברת אקסטרה קידום אתרים מקצועי באינטרנט

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.