אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

איך מפיק אירועים בונה לכם קונספט

איך מפיק אירועים בונה לכם קונספט

 

אם בעבר המילה קונספט באירועים, נתפסה כמשהו אליטיסטי, לא מובן או חס וחלילה, פלצני. היום כבר ברור שעל מנת ליצור אירוע חברה מהנה ובעל משמעות, צריך להתחיל ולחשוב יצירתי. כשאנו מדברים על אירועי קונספט, אנו מדברים על אירוע אשר מעמיד במרכז נושא או מוטיב מסוים. באירועי חברה או ימי גיבוש, זה יכול להיות נושא שקשור לרווחת העובד, כמו מוטיבציה, תגמול, הנאה וכדומה. למשל, אירוע חברה על קונספט אנחנו משפחה אחת. ערב שלם סביב הרצון של החברה ליצור תחושה של אחדות ומשפחתיות בקרב העובדים.  

 

כן, המונח קונספט התפשט כמו אש בשדה קוצים. היום כמעט ואין חברה שאינה מכירה את המונח, אולם רוב החברות אינן יודעות כיצד לקחת את הקונספט צעד אחד קדימה  ולכן  הרבה פעמים, אנו פוגשים אירועי קונספט מדשדשים, שבאים לידי ביטוי באיזו כרזה באולם האירוע.

 על מנת שאירוע קונספט יעביר את המסר, חשוב לשלב את מוטיב האירוע בין על כל חלקי האירוע, החל מהעיצוב, התוכן, הפעילויות ובכלל הלך הרוח, רק כך העובד ירגיש שהמסר עבר.

 

חברת הפקות המתמחה באירועי קונספט תדע איך לקחת את הנושא ולחדד אותו גם בפרטים הקטנים, כך שלא יהיה סתם כותרת, אלא משהו שיעיד על מעוף שבונה אמירה.  

 

כך למשל, חברה שעוסקת בשוק ההון קיימה ערב חברה ושלחה לכל המוזמנים, במקום הזמנה, עציץ ריק עם מטבעות כסף, תחת המשפט השיווקי. “בשנה הקרובה תראה את הכסף שלך צומח" הקונספט של הערב, ניחשתם נכון, איך להגדיל רווחיות משוק ההון.

 

או חברת תקשורת שהחלה לאחרונה לעבוד מול חברות מסין. ערב החברה שלה התבסס כולו על ניחוחות מהמזרח,  זאת במטרה לחדד לעובדים את ההצלחה החדשה ולהגיד, אנחנו חברה בצמיחה ובגדילה.

 

מבקשים לבנות נכון אירוע קונספט עם חברת הפקה? הנה מה שאתם חייבים לדעת  

 

כאשר הינכם חושבים על המוטיב שלכם, נסו להבין מהם ערכי החברה, מה היא משדרת, איך היא ממותגת ולא פחות חשוב, איזה מסר חשוב לכם להעביר לעובד. יחד עם חברת ההפקה תוכלו לבחון את הרשימה ולראות יחד מה מתאים לאירוע החברה שלכם.

 

לאחר שהחלטתם על מוטיב, עליכם להחליט איפה הוא יבוא לידי ביטוי. חברת הפקה מקצועית, תוכל לפרוס בפניכם קשת רחבה של אפשרויות, איך לתעל את הקונספט הכי נכון והאמינו לי, האופציות הן רבות. החל מבחירת הלוקיישן ועד לשי לעובד בסוף היום

 

תוכן, תוכן ועוד פעם תוכן. אירוע קונספט שלם, הוא אירוע שמשלב תוכן רלוונטי לנושא. זה יכול להיות אומן שהבאתם, פעילות שיצרתם ואפילו הצגה מקורית שלכם, המבוססת על אותו רעיון אותו אתם רוצים להעביר. אל תתפשרו על תוכן מתאים ומעניין.

 

הטויסט שתופס. בשביל שאירוע קונספט יהיה אירוע בלתי נשכח, רצוי לחשוב על ה"וואו" שלכם. זה יכול להיות אלמנט קטן בערב עצמו, שי שאתם מחלקים, משהו שאתם אומרים או עושים על מנת לשדר לעובד, אתה חלק ממשהו גדול ואתה חשוב.

 


אודות מחבר המאמר

סוזן בר , חוויה של אירוע מקצועיות שמתחילה ברעיון מקורי.

הפקת אירועים עסקיים ופרטיים בניחוח אחר.

ימי כיף לחברות, יום גיבוש לעובדים, אירועי קונספט.

לפני שאתם מתכנים אירוע, בואו לשמוע מה יש לנו להציע ! www.suzanbar.co.il

suzanbar@netvision.net.il

 050-8815115- לשיחת ייעוץ לא מחייבת

 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.