אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

יתרונות אחסון אתרים בחו"ל

בעלי אתרים קיימים או אלו המבקשים להקים אתר יתבקשו למצוא לו שטח אחסון. ישנן חברות ישראליות המציעות שירות אחסון אתרים וישנן לא מעט חברות מחו"ל המציעות שירות דומה. מה מאפיין חבילות אחסון אתרים בחו"ל? האם הן כדאיות יותר?

מחיר

בבואנו לחפש אחסון אתרים אחד הפרמטרים הראשונים עליו נסתכל הוא מחיר החבילות. בעוד בארץ חבילות אחסון אתרים נחשבות ליקרות מאוד ( 20-200 ₪ ) ולא מספקות שטח אחסון גדול ותעבורת נתונים גבוה הרי שבחו"ל המצב שונה לחלוטין. חבילות אחסון אתרים בחו"ל עולות כ-6$ בחודש בלבד עבור שטח אחסון מרשים ותעבורת נתונים מרשימה לא פחות.

שטח אחסון גדול

חבילות אחסון אתרים ממוצעות בחו"ל מציעות שטח אחסון של כ-80 גיגה בייט, כאמור במחיר ממוצע של 6$ (20 ₪ בקירוב). לצורך ההשוואה חבילות אחסון אתרי אינטרנט בארץ מציעות כ-8 גיגה בייט (פי 10 פחות!) במחיר גבוה יותר. נפח אחסון זה מאפשר הקמת אתר גדול ועדכונו באופן שטוף. יתרון ברור כשמדובר באתר עסקי או פורטל מוביל. יתרון נוסף הוא בתחום של קידום אתרים בגוגל. שטח אחסון גדול מאפשר ריבוי דפים וטקסטים, תמונות וסרטונים והעשרת האתר.

נפח תעבורה גבוה

כמו שטח האחסון, גם נפח תעבורת הנתונים גבוה יותר כשמדובר בחבילות אחסון אתרים בחו"ל. נפח תעבורת הנתונים הממוצע הוא 700 גיגה בייט לחודש. בארץ, חברות אחסון אתרים מציעות נפח תעבורה של כ-1.5 גיגה בייט בממוצע. אם אנו רוצים להקים אתר ולעודד בו תנועה רבה הרי שנפח תעבורה גבוה הוא יתרון משמעותי. 

אחסון כמה דומיינים בחבילה אחת

חבילות אחסון אתרים אינטרנט בחו"ל מאפשרות ברוב המקרים לאחסן יותר מאתר (דומיין) אחד. כפי שכבר ראינו, שטח האחסון הגדול וכן תעבורת הנתונים הגבוה אכן מאפשרות זאת. אם אנו בעלי כמה דומיינים הרי שגם כלכלית המחיר משתלם מאוד יחסית לאחסון אתרים בארץ.

תמיכה טכנית

חברות אחסון אתרים בחו"ל מעניקות תמיכה טכנית סביב השעון שבעה ימים בשבוע בערוצים שונים כגון דוא"ל, צ'אט, תמיכה דרך הטלפון ועוד). עבור אתרים מסחריים אין ספק שתמיכה טכנית זמינה חשובה מאין כמוה. בכל רגע בו האתר אינו תקין או חלק ממנו אינו זמין לגולש הוא רגע בו בעל האתר מפסיק לקוחות פוטנציאלים.

 


אודות מחבר המאמר

מאמר זה נכתב על ידי חברת אקסטרה קידום אתרים מקצועי באינטרנט

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.