אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ASPA- מבצע חורף לעיסוי שבדי ב179 שח

ASPA- מבצע חורף לעיסוי שבדי ב179 שח

המילה ספא תמיד מתקשרת לנו בראש עם מילים כמו עיסוי, פינוק ורוגע. הקשר בין הדברים הוא לאו דווקא מקרי משום שביקור בספא תמיד מתרחש סביב אירוע מיוחד. חג האהבה, יום הנישואין או אפילו סתם יום הולדת לאדם יקר נחגגים הרבה פעמים במרכז ספא מדהים ומפנק בו החוגגים זוכים לקבל טיפולי ספא של מלכים אמיתיים. הסגולות הייחודיות שיש לעיסוי מוכרות וידועות בכל המחקרים המדעיים העוסקים בתחום, והעיסוי השבדי הוא אולי הנפוץ והמפורסם שבעיסויי הספא.

עיסוי שבדי בחורףבעונת החורף הקרירה מרכזי הספא החמימים והנעימים יוצאים במבצעים שיהפכו לנו את החורף לחם, נעים ומפנק. למה לא לנצל את ההזדמנות ולקבל עיסוי שבדי מקצועי מידיים של מעסה מומחה וכעת מדובר במבצע חורף מוזל במחירים מפתיעים של 179 שקלים לעיסוי. במחיר הזה ניתן לקבל עיסוי וליהנות מהאווירה המפנקת בתוך הספא כשבחוץ משתולל לו החורף הגשום והקר.

מבצע חורף לעיסוי שבדי לזוגות הרומנטיים החורף הוא ללא ספק העונה של הזוגות שאוהבים להתחמם יחד בלילות ובערבים הקרירים. למה לא לנצל את המחירים הנמוכים של עונת והחורף ולהפתיע את בן או בת הזוג באיזה ערב מיוחד, ולרכוש עבורכם שובר זוגי במבצע עיסוי שבדי במחירים שאין להם אח ורע בכל עונות השנה. ניתן אפילו לשלב ביום המיוחד גם ארוחה במסעדה טובה לאחר העיסוי  ולהפוך את הערב שלכם למושלם ורומנטי עוד יותר.

כיצד בוחרים מבצעי ספא בחורף?כדאי מאוד להיכנס בכל עונות השנה לפורטל הספא ASPA ולבדוק את המבצעים המיוחדים מדי חורף. העונה הזאת בנוסף למבצע המדהים של עיסוי שבדי מפנק ב179 שקלים בלבד, ניתן למצוא עוד הרבה מאוד מבצעים המתפרסמים בפורטל מדי יום, ולהחליט שהחורף הזה מוקדש בשבילכם.

פורטל ספא על מנת להזמין יום טיפולים מפנק במרכז ספא איכותי ומקצועי, תוכלו להיכנס לפורטל הספא שלנו, השאירו את הפרטים האישיים שלכם ואנו נדאג ששני מנהלת הפורטל או שאר נציגי הפורטל ייצרו עימכם קשר, ויספרו לכם על המבצעים השווים ביותר שיש. הינכם מוזמנים לשלוח מייל ל Info@aspa.co.il


אודות מחבר המאמר

הדג

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.