אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

חופשה בארץ - יש דבר כזה

ארץ ישראל הינה יעד נהדר לנופש. אורחים שלהם טעמים שונים ומשונים יכולים לאתר את המלון שראוי להם, ללא קשר למיקומם הפיזי, כמות הכסף שבידם, שיקוליהם וכן הלאה. לרוחבה של ארצנו אפשרי למצוא מלונות המציעים דברים שונים ומתגמלים את המבקר בצורות שונות. במסגרת טקסט זה, נבחן ונדגיש כמה מלונות בולטים מביניהם - אלה שנותנים דגש מיוחד על מנוחה, אתנחתא ורלוונטים למי שמחפש דווקא את המפלט במסגרת הנופש שלו.

מלון נחשולים

קחו לצורך ההדגמה את מלון נחשולים שנמצא בקיבוץ נחשולים הקרוב לאזור חיפה. האנשים במלון זוכים לחופש בנוסח כפרי, כראוי לקיבוץ בתוכו המלון נמצא. בתוך הפעילויות ניתן למצוא את העשייה החקלאית של הקיבוץ, הווי הקיבוץ והאטמוספרה השלווה שהוא מציע. בנוסף, אפשרי להיתקל חדרים המאורגנים בסגנון כפרי וכוללים את כל האבזור המקובל בבתי מלון. מבקרים הרוצים להינפש ולהשיג אקלים של שקט, מוזמנים לבוא למלון זה הקרוב לחוף הים התיכון. חופשה בסגנון של קיבוץ ראויה ביותר למי שמעוניין להתחמק בשביל החופשה שלו מהעיר הסואנת ולהתענג מהשקט של הכפר, הדשא והאווירה הנינוחה.

מלון צובה

אם היעד הרלוונטי לכם הוא סביבת ירושלים, יש ברשותכם לבלות גם במסגרת מלון צובה שהוא מלון מסודר נחמד ויפה. מיקומו של המלון הוא מרכזי, אך למרות כך, המלון מצליח להיות שקט ושלו. מבחינת השירותים המוצעים בתוכו, ניתן למצוא בריכת שחייה, מסעדה קטנה, חנויות לקניות, אינטרנט, מגרשי טניס, מדשאות, מועדון יום לילדים וכיוצא בזה. האטמוספרה במלון זה שקטה ושלווה ולפיכך הוא ראוי במידה מרובה למנוחה. עיר הבירה מכילה ערך היסטורי עצום למתארחים בתוכה, ומכיוון שכך אורחי המלון במקרים רבים נהנים מההיסטוריה של העיר העתיקה.

מלונות בים המלח

מי שיש לו עניין לגוון ולנסוע בשנה זו דרומה דווקא לים המלח עשוי למצוא נווה מידבר אמיתי. המלונות הנמצאים על חוף ים המלח לרוב רלוונטים לכל כיס ותקציב, מציעים שירותים ותנאים רלוונטים לנופשים המגיעים דרומה וכוללים ברוב המקרים גישה נוחה לחוף. מלונות בים המלח נודעים בכך שאלו מספקים חוויה מושלמת ורלוונטית להנופשים בהם. הפעילויות שאפשרי למצוא במקום קשורות במישרין לים המלח עצמו - התמקדות בטבע המיוחד שהאיזור מציע והתיירים מוזמנים לבלות על חופו של הים או לצוף ברוגע על המים.


אודות מחבר המאמר

כותב המאמר חצה את הארץ לאורכה בימי חייו.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.