אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

סוכנות טויוטה - איתכם בכל מצב

מעניין לדעת כי חברת טויוטה העולמית דואגת לשמר את עצמה במקום הראשון לא רק מבחינת איכות הרכבים והיקף המכירות, אלא גם במקום הראשון מבחינת השירות ללקוח. החברה ממשיכה ללוות את הלקוח גם לאחר הרכישה ולהעניק לו מעטפת שירות מלאה. החל ממוסכים מורשים בכל רחבי הארץ ועד למוקד שירות ארצי הפעיל 24 שעות ביממה ולאורך 7 ימים בשבוע. ניתן לחייג בכל רגע נתון את המספר *טויוטה (הקישו מכל טלפון נייד כוכבית ואת המילה "טויוטה"), בכדי שבכל רגע בו תזדקקו לסיוע יהיה ניתן לעזור לכם.

איך ליצור קשר עם סוכנות טויוטה?

קיימת סוכנות מורשית בכל עיר. כיום, החברה מכסה את כל אזורי הארץ עם סוכנויות מורשות המעניקות שירות מקצועי ואמין, כיאה לאמנת השירות של חברת טויוטה העולמית. בכדי לאתר את סוכנות טויוטה הקרובה למקום מגוריך, הנך מוזמן לבקר באתר הבית של טויוטה, ושם לקבל את פרטי ההתקשרות עם כל סוכנות טויוטה בארץ.

יש אפשרות לבחור מבין כמה צורות התקשרות עם סוכנות טויוטה: טלפון בשעות הפעילות, כתובות מיילים, מען למשלוח מכתבים ואתר אינטרנט עצמאי לכל סוכנות, שגם דרכו ניתן ליצור קשר ישירות. כמובן שגם הדרך הישנה והטובה מקובלת- להגיע פיזית אל סוכנות טויוטה הקרובה לאזור המגורים.

שירותי התמיכה של סוכנות טויוטה

חברת טויוטה ישראל מפעילה את מוקד השירות של טויוטה, מוקד הפעיל 24 שעות ביממה ולאורך כל ימות השנה. בשל הצורך במענה מיידי במקרה של תקלה או חלילה, תאונה. במוקד יענה  נציג שירות אנושי שיעניק ללקוחות עזרה בתחומים הבאים:

1.      מידע על שעות הפעילות של סוכנות טויוטה הקרובה למקום מגוריו של הלקוח או למקום בו הוא נתקע.

2.      אספקת מידע ותמיכה בנושאים טכניים במקרה של תקלה (ננסה לפתור את התקלה ביחד).

3.      במקרה של תאונה נציג השירות יתאם גרר עבור הלקוח וכן ידאג לחניית לילה עבור הרכב במקרה הצורך.

4.      ייעוץ וליווי מקצועי בכל שאלה בזמן שהרכב נמצא בטיפול במוסך טויוטה.

5.      ייעוץ וסיוע בכל הנוגע להתקשרות מול חברות הביטוח.

 

 


אודות מחבר המאמר

טקטיקום - כתיבת תוכן לאתרים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.