אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

וילונות

 

אתם יודעים שאתם יכולים לשנות את המראה של חדש רק על ידי הוספת וילונות? אתם יוכלם לעצב חדר מחדש בעלות נמוכה רק אם אתם משנים כמה דברים קטנים. אתם גם יכולים לעשות קצת יותר ולהוסיף אפילו שטיח ואביזרים נוספים לקישוט הקיר.

אם אתם רוצים לשנות את הנושא העיצובי של החדר, אתם לא תצטרכו תמיד להחליף את הרהיטים שלכם.

כל עוד זה עובד ומתאים לעיצוב החדר אתם יכולים לחסוך הרבה כסף. וילונות יאפשרו לכם לשנות את העיצוב של החדר בקלות רבה.

וילונות גם יכולים לגרום לחדר להיראות יותר גדול ממה שהוא באמת על ידי בחירת צבעים נכונים לוילונות שלכם.  ככל שצבע הוילון יהיה יותר בהיר, יותר אור ייכנס לתוך החדר שלכם. כשזה יקרה, החדר ייראה גדול יותר מאשר עם וילונות כהים יותר.

ישנה אפשרות נוספת גם של הוספת שטיחים בהירים בחדר כדי לגרום לחדר להיראות יותר גדול ממ שהוא באמת. ניתן גם להוסיף לטקסטורה של החדר גוונים עם שמים וילונות שמעוצבים בתבנית שנוגדת את עיצוב החדר.

אתם צריכים לזכור שכאשר אתם מעצבים עם וילונות אתם צריכים להיות יצרתיים ולהיות פתוחים לרעיונות חדשים. תבחרו וילונות שמתאימים לכם ושאתם תהיו שלמים איתם. אתם יכולים גם לקנות חומרים בעצמכם ולעשות וילונות ביתיים לבד. אתם תוכלו להוסיף צבעים וגוונים לבד בלי שתצטרכו לחפש אותם כבר מוכנים.

תוכלו לקנות את החומרים בכל חנות שמציעה מוצרים לבית.

בסופו של דבר אתם תוכלו לקבל וילונות מקוריים בעיצוב פרטי שלכם שאתם תאהבו.

שיהיה בהצלחה!!!!


אודות מחבר המאמר

הכותב עובד בחברת ביטוח ונוהג לקנות ריהוט לבית בחנויות ביתיות

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.