אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

טויוטה חוגגת 20 שנה מבצעים וחידושים בחברה

 

לפני 20 שנה בדיוק הושקה לראשונה בישראל מכונית של יצרנית הרכב העולמית טויוטה. הייתה זו מכונית מסוג קורולה, אשר נפוצה עד ימינו בכבישי ישראל והעולם כולו תוך הפגנת ביצועים מעולים, צריכת דלק נמוכה, בטיחות גבוהה ובלאי נמוך במיוחד ביחס למתחרות שלה בכל שנתון ושנתון. לציון 20 שנות פעילות בישראל חוגגת טויוטה שבוע מכירות מיוחד הכולל מגוון מבצעים וחידושים בתחום הרכב.

 

הנחות ענק לרכישת רכב

אולמות התצוגה של טויוטה מציעים לציבור הלקוחות הקיימים והחדשים שלהם מגוון מבצעים והטבות לרכישת רכבים חדשים ממגוון הדגמים אותם מציעה טויוטה למכירה בישראל. מבצעים אלו כוללים: רכבי שטח מתקדמים, משפחתיות מפנקות, מכוניות היברידיות, רכבים עירוניים, טנדרים, משאיות ועוד. את כלל הרכבים האלו מציעה טויוטה למכירה במחירים חסרי תקדים ובהנחות של אלפי שקלים לשבוע אחד בלבד של מגוון הטבות ובצעות מפתות במיוחד לכל רוכש ורוכש.

 

פתרונות לכל צורך

יבואנית הרב לישראל מבינה ומכירה את צרכי הנהג הישראלי ומציעה שורה של דגמי רכב שונים המעניקים פתרונות מעולים לצרכים שונים. למשל, בקטגוריית רכבי השטח מציע טויוטה את ג'יפ  הלנד קרוזר היוקרתי לצד ג'יפ הראב-4 המעולה המציעים שניהם ביצועי שטח מהגבוהים בתחומם. בנוסף לרכבי השטח, טויוטה אף מציעה מכוניות משפחתיות ורכבי מנהלים מתקדמים כמו טויוטה קאמרי, אוונסיס, פריוס ועוד שורה של דגמים שונים אשר משלבים איכות, אמינות, בטיחות ויוקרתיות.

 

מבצע - רכבים עירוניים

רכב עירוני הינו רכב בעל צריכת דלק נמוכה, כשיש לו ממדים קטנים יחסית המאפשרים תמרון ותנועה נוחה בכבישים העירוניים העמוסים. אפילו בקטגוריה זו מובילה טויוטה עם שורה של דגמים איכותיים ומעולים אשר זכורים לטובה משנים עברו כמו טויוטה יאריס, וורסו ועוד.

 

ההתמקדות בצרכיו של הנהג הישראלי מציבה את טויוטה גם השנה עם שורה ארוכה של דגמים מובילים בתחומם המבטיחים חווית נהיגה יוצאת מן הכלל. באולמות התצוגה אפשר לקבל הצעות מחיר נמוכות במיוחד עם הנחות משמעותיות שאינן חוזרות על עצמן ומהוות תקדים בתחום מכירת הרכב ברב טויוטה ובקרב יצרניות רכב אחרות.


אודות מחבר המאמר

טקטיקום - כתיבת תוכן לבלוגים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.