אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

צימרים ייחודיים בדרום

המדבר הישראלי מאפשר לנו הצצה נדירה לסגנונות חיים אחרים. חוות בודדים, אירוח בדואי, מתחמי אירוח באמצע השממה, צימרים בדרום בצורות שלא חשבתם עליהם, ועוד. במאמר זה ניגע בכמה מאפשרויות האירוח השונות שיכולות לחלוף בראשכם לפני שאתם מבררים על צימרים בדרום הארץ שכבר שמעתם עליהם.

צימרבוס בעזוז

עזוז הוא יישוב קהילתי קטן על הגבול עם מצרים, כארבעים דקות נסיעה דרומה מבאר שבע. שם תוכלו למצוא את אחת מחוויות האירוח המיוחדות של הארץ, הנבדל מהרבה צימרים בדרום – צימרבוס. מדובר למעשה באוטובוס שהפסיק את יעודו ככלי רכב, הורד מהכביש, שופץ ועוצב במיוחד לחווית אירוח מושלמת.

חולות מקמאן

חולות מקמאן היא פנינת נופש מדהימה שלא יורדת באיכותה מהרבה צימרים בדרום הארץ. כאשר נגיע לחולות מקמאן, ניתקל באזור חלק ובתולי, יפהפה ונסתר, שלא רבים שמעו עליו. הצימרים שנמצא שם בנויים מבוץ בבניה אקולוגית ייחודית, ששומרת על חום היום בחורף, ומאפשרת אוורור נעים בקיץ. במקום ניתן למצוא מאכלים מסורתיים, ושפע של המלצות לטיולים בסביבה.

חאנים

חשבתם שבכל צימר בדרום תמצאו ג'קוזי? ובכן, כדאי שתחשבו שוב.. בדרום הארץ תוכלו למצוא אלטרנטיבות מקסימות לאירוח משפחתי שלא יורד ברמת החוויה מאף צימר בדרום. כמעט בכל חאן תוכלו למצוא שיירות גמלים לשירותכם, אירוח בדואי אמיתי עם מאכלים מסורתיים, ואפילו תוכלו לישון באוהל עם כל המשפחה. עבור תושבי המרכז שאף פעם לא חוו את חווית האירוח הבדואי, טיול שכזה יהפוך ליותר מסתם נופש, אלא מסע תרבותי מרתק.

חוות בודדים

בחלק מחוות הבודדים שתמצאו לאורך כביש 40 היורד מבאר שבע לכיוון מצפה רמון, קיימות אפשרויות  אירוח, המשלבות את האוכל הביתי והכפרי שמכינים במקום, יחד עם לינה במדבר בתנאים נוחים ביותר, ומסע מרתק אל חיים של אנשים שעובדים את אדמת  המדבר, ומצליחים לקיים בה משק משגשג.

לסיכום, דרום הארץ מציע שפע של אלטרנטיבות לחופשה הסטנדרטית שכולנו מכירים – צימר, ג'קוזי, קירות סגורים מבטון או מעץ, וטלויזיה. אם כבר יוצאים לחופשה במדבר, לפני שסוגרים צימר בדרום אפשר לבדוק אפשרויות לינה ואירוח אלטרנטיביות שלא ישאירו אתכם אדישים, ויספקו חוויה אמיתית ומשמעותית.


אודות מחבר המאמר

rankup - יעוץ עסקי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.