אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מיני בר לבריכות שחיה

מיני בר לבריכות שחיה

מיני בר לבריכות שחיה הוא אחד הדברים האהובים על האנשים, הרי איזה בנאדם לא היה רוצה לשתות ממתקן מים משוכלל שכולל בתוכו מסנן מים מקצועי שנמצא בתוך בר מים אשר לו פילטרים רבים שמסננים את המים ואפילו משפרים את טעם המים. מיני בר יכול לשפר את המיתוג של הבריכת שחיה על ידי כך שכאשר לקוח או אפשר לומר גם מתעניין מגיע לבריכה על מנת לראות מה כוללת הבריכה אפשר להציג לו את המתקן מיני בר כך שהוא יוכל לראות שלא מדובר בעוד סתם בריכה אלא בבריכה שדואגת למתרחצים השונים.

מיני בר לבריכות שחיה בקיץ

מתרחצים רבים נוהרים לבריכות שחיה בימי הקיץ והחורף גם יחד, הרבה פעמים לפני הרישום לבריכת שחיה אנחנו מסתכלים קצת מעבר לרק בריכה, קרי מה יש לבריכה להציע לנו בתור מתרחצים על מנת שנרשם דווקא לבריכה זו ולא לאחרת, היתרון של בר מים שיוצב בעמדות שונות במתחם הבריכה יוכל לשפר את ההרשמות של האנשים ובמיוחד של הורים לילדים מפני שמתקן מיני בר שמשולב בו מסנן מים מראה שלא רק נרשמים לבריכה רגילה אלא לבריכה בריאה שמביאה לנו את הדברים הכי בריאים כמו מיני בר שילדים ישתו ממנו.

בימות הקיץ החמים כאשר הילדים הולכים לבריכה למטרות שונות כמו חוג שחיה או כאיזו שהיא סוג של פעילות חוייתית צריך לאפשר להם לשתות מים נקיים דרך מיני בר שיותקן במתחם בריכת השחיה, לא פעם אנחנו הולכים לבריכה ורואים שהקולר בבריכה הוא מלא באבן שאף אחד לא מנקה אותו וזה נראה ממש רע מבחינה של המתרחצים לכן מומלץ לרכוש בר מים שבתוכו משובצים 3 יחידות של מסנן מים מקצועי ואיכותי שיוכל לאפשר למתרחצים לשתות מים קרים טריים וצוננים במיוחד בימי הקיץ החמים לשמירה על הבריאות.

מיני בר לבריכות שחיה בחורף

בריכות השחיה בחורף לרוב מוגדרות כבריכות מחוממות, אך ידוע שגם בכל בריכה יש גם קפיטריה לצרכי שתיית מים, ובכן תוכלו לפנק את הלקוחות שלכם באמצעות מיני בר מקצועי יפה ודקורטיבי שיותקן בקפיטריה על מנת שהמתרחצים יוכלו לקחת כוס ולשים לעצמם מים קרים או לחילופין מים חמים לשתיית ת'ה, קפה, הפוך וכדומה מה שיעניק ללקוחות שלכם הרבה יותר מבריכת שחיה בחורף אלא בריכה שהרבה מתרחצים ימליצו עליה לחברים שלהם, היתרון הגדול הוא שמתקן מים שכזה הופך את הבריכה למקום יוקרתי מאוד.

 

 


אודות מחבר המאמר

יהונתן ב

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.