אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

סלונים מבד ומזנונים פתרונות עיצוב סלון מושלם

 

מזנונים

 

רוצים לחדש ולרענן את מראה הסלון שלכם? תמיד חושבים שמה שקובע את המראה בסלון הוא מערכת הישיבה. ובכן, זה וודאי נכון, אבל מראה מושלם מורכב מהפרטים הקטנים. ושינוי שלהם יכול להביא לשינוי גדול בחדר. חלק בלתי נפרד מסלונים רבים הם מזנונים. מזנונים מגיעים במגוון גדול של עיצובים, אבל המטרה שלהם היא די זהה, להציג בצורה נוחה, ויפה את חפצי הנוי בסלון, ולהיות מקום אחסון נוח לטלוויזיה ולשאר מערכות השמע בסלון.

 

עיצוב מזנונים מתחלק למזנונים קלאסיים ולמזנונים מודרניים.

מזנונים קלאסיים, יכולים לבוא גם הם במגוון סגנונות, מראה עתיק, מראה כפרי, או פשוט, מזנונים המעוצבים עם פיתוחים, רגליים יציבות על הקרקע, ומראה מאוד מעוגן, ביתי וחמים. מזנונים אלו היו מאוד פופולאריים בשנים הקודמות, ועד היום יש רבים שאוהבים את המראה הזה וממשיכים לבחור בו.

מזנונים מודרניים לעומתם, משתלבים עם העיצובים המודרניים העדכניים. המראה של מזנונים מודרניים הוא נקי, זורם, צבעים נקיים, לעיתים צבעים חזקים, משולבים עם מתכת, פלדה או זכוכית. מזנונים מודרניים ניתן לתלות על הקיר, וליצור מראה מרחף, שממקד אליו את תשומת הלב ויוצר מראה ייחודי ומעניין לחדר.

 

אם החלפת המזנון הישן בחדש פתחה לכם את התיאבון למראה חדש לסלון שלכם, ואתם רוצים להחליף את מערכת הישיבה הישנה בחדשה, בוודאי תתעניינו בסלונים מבד.

 

סלונים מבד

 

מערכת הישיבה בסלון היא הרהיט הגדול ביותר בחדר, ולכן, בהכרח זה שמושך את תשומת הלב. בנוסף, מערכת הישיבה היא מוקד האירוח, שכן עליה יושבים, משוחחים. לכן היא חייבת להיות נוחה מאוד, יפה למראה, וכזאת שיכולה לשאת ישיבה ממושכת בנוחות.

סלונים מבד עונים על כל הדרישות הללו. סלונים מבד עשויים מבדי ריפוד חדשניים. יתרונם של בדים אלו הוא באוורור שלהם, שמאפשר לאורחים ולכם לשבת פרקי זמן ארוכים על סלונים מבד, בצורה נוחה. ונוחות, היא מפתח חשוב לאירוח מוצלח.

סלונים מבד הם לא רק נוחים ומאווררים, הם גם יפים ומודרניים וישתלבו בצורה מדהימה עם המזנון החדש. הבד מסמל נקיות, מינימליסטיות, נוחות. המראה המודרני שמשתמש בחומרים שונים המשולבים יחד מעדיף את הבד, כחומר גלם שהוא גם זול, גם נגיש, וגם מיוחד. סלונים מבד ניתן למצוא במגוון עיצובים, החל מעיצובים כפריים, ועד לעיצובים המודרניים ביותר של סלונים מבד. בדי הריפוד מגיעים במגוון מסחרר של צבעים, מרקמים ועיבודים והם עומדים בגבורה רבה בכל אתגר שמציבים להם אתם או האורחים שלכם.


אודות מחבר המאמר

המאמר מפורסם על ידי אסק4- קידום אתרים בגוגל המספקת שירותי קידום למיגוון לקוחות בתחומים שונים כגון מטבחים, פרגולות ועוד.

 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.