אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

עיצוב ושיפוץ הבית בשיטת ציפוי דקורטיבי

 

ציפוי דקורטיבי אקרילי לקירות חיצוניים ופנימיים

 

בונים, או משפצים, שאלת חיפויי הקירות היא אחת מהשאלות החשובות בבניה. את השאלה ניתן לחלק לשני חלקים עיקריים- ציפוי דקורטיבי פנימי, ציפוי דקורטיבי חיצוני.

 

ציפוי דקורטיבי חיצוני

 

לקירות החיצוניים של הבית אפשר לבחור בכמה אופציות עבור ציפוי דקורטיבי. כאשר בחלוקה גסה ניתן לחלקן לציפוי דקורטיבי מודבק וציפוי צבוע, כדוגמת שליכט.

אם אתם אוהבים יותר את אופציית השליכט, מומלץ לבחור בשליכט אקרילי. השליכט האקרילי יוצר ציפוי דקורטיבי חיצוני מקסים, שהוא גם עוצר נשימה, ומגיע במאות גוונים שונים, לבחירת הלקוח, והוא גם עמיד ואיכותי, וישמור על איכות המבנה, לאורך שנים.

 

צבע אקרילי הוא אחד מהצבעים איכותיים ביותר בשוק הצבעים היום. צבע אקרילי איכותי מסיס במים, וניתן להשתמש בו על כל חומר ובלבד שלא יהיה חלקלק או משומן. צבע אקרילי מצוין לשימוש בעיקר על קירות, אבל הוא גם משמש כצבע מוביל בתעשיית האומנות והציור.

יתרונות צבע אקרילי הם בעבודה קלה, ניקוי קל- עד לייבוש. עם הייבוש, הופך צבע אקרילי לעמיד, בייחוד בפני מים ורטיבות. האיכות הגבוהה של ציפוי דקורטיבי איכותי מאפשרת שילוב של צבע אקרילי בשליכט, ובכך מבטיחה כי השליכט האקרילי יהיה גם יפה וצבעוני, גם עמיד בפני מים, ונזקי שמש, וגם ישמר בצורה אופטימאלית לאורך שנים, בלי לדהות, להשחיר או לשנות צבע.

 

ציפוי דקורטיבי פנימי

 

גם בחירת חיפויי הקירות בבית חשובה ביותר. לא כל יום צובעים קיר, למרות הקלות היום בצביעת קירות. ואם בונים או משפצים בית, רוצים להשקיע בקירות צבועים ויפים. ניתן כמובן להשתמש בכל מיני סוגים של חיפויי קיר, אבל הקלאסי והאופנתי הוא עדיין צביעת הקירות. גם פה, עבור צביעת קירות מומלץ להשתמש כמובן עם צבע אקרילי. היתרון של צבע אקרילי נשמר גם בצביעת הקירות הפנימיים בבית. צבע אקרילי קיים במאות גוונים, ולכל החברות המובילות יש מניפות צבעים של צבע אקרילי. את הצבע אפשר לערבב בצבע אקרילי לבן, ולדלל עם מים, כדי לבחור את רמת השקיפות והגימור. העבודה עם צבע אקרילי מהירה ויעילה. ועם ייבוש הצבע, מתקבל צבע איכותי, בגימור וברמה גבוהה. שמאפשר תחזוקה וניקיון קל של הקיר ושמירה עליו לאורך זמן.


אודות מחבר המאמר

המאמר מפורסם על ידי אסק4- קידום אתרים בגוגל המספקת שירותי קידום למיגוון לקוחות בתחומים שונים כגון מטבחים, פרגולות ועוד.

 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.