אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

שערים חשמליים - תנו קול לבטיחות

 

יש ברשותכם שער חשמלי אשר הותקן לפני חודש אוקטובר 2006, קרוב לודאי כי שער זה איני תיקני ואינו בטיחותי אך האמירה המוכרת: " צרת רבים נחמת טיפשים" לצערנו הרב נכונה גם כאן שהרי גם רוב מוחלט של שערים חשמליים אשר הותקנו אחרי חודש אוקטובר 2006 אז נכנסו התקנות לתוקף, רוב השערים החשמליים אינם עומדים בדרישות התקן והחמור מכול, חברות המניפות חדשות לבקרים ומצהירות על החובה ששערים יהיו תקניים וכי להן יש אישור לסמן את השערים בתו-תקן, חברות אלו רומסות ברגל גסה את החוק תוך שימוש לרעה בתעודת ההסמכה אשר קיבלו ממכון התקנים הישראלי וחברות אלו אשר למדו מהו שער תיקני וצריכות להקפיד על התקנת שערים בטיחותיים, דבקה חברות אלו מתקינות שערים לא בטיחותיים ומסמנת אותם בסמל מכון התקנים הישראלי.

 

אז מה כול הסיפור בבטיחות בשערים חשמליים? חשוב שתדעו כי שערים חשמליים נועדו לשרת אתכם ולספק לכם ביטחון ואיכות חיים ולא יעלה על הדעת שבשטח הפרטי שלכם, במקום שבו אתם צריכים לחוש ביטחון מרבי, דבקה במקום זה תתקינו שער חשמלי אשר יסכן את חייכם וחיי משפחתכם. לא בכדי נקבעו הוראות בטיחות בשערים חשמליים ואתם הלקוחות חייבים להיות אלו אשר תדרשו לעצמכם ולביטחונכם שער חשמלי עם דגש על בטיחות. למעשה יש רק שלוש חברות המורשות ע"י מכון התקנים הישראלי לסמן את השערים ככאלו שנבדקו ואכן אלו שערים בטיחותיים, אך חשוב שתדעו כי כול מתקין מנוע לשער חשמלי וגם אם הוא חובבן, הוא מחויב להתקין את השער עם כול אמצעי הבטיחות בשערים חשמליים אך מין הסתם חברות אשר הוסמכו ע"י מכון התקנים וקיבלו את אישור מכון התקנים, חברות אלו מכירות את החוקים ולהם הידע הנחוץ לכך שהשער חשמלי אשר ברשותכם יהיה תיקני ובטיחותי.

 

הקפידו לקבל אישור כתוב ממתקין השער חשמלי,המעיד שהשער אשר ברשותכם תקני ועומד בדרישות התו-תקן, כך תבטיחו את עצמכם אם חס וחלילה יפגע מישהו מהשער החשמלי. ואם לסכם בשורה אחת מהו שער תיקני? זה שער חשמלי אשר לא קיימות בו סכנות הילכדות כלשהם המסכנות חיי אדם, רוצים לדעת עוד פנו אלינו ליעוץ חינם שערים חשמליים. 

 


אודות מחבר המאמר

הראל אשד,מנכ"ל שערים בע"מ מקבוצת מנופי אבי מומחה בתחום דלתות אוטומטיות, שערים חשמליים, שירות לשערים חשמליים ומחסומי חניה.

לפרטים נוספים טלפון: 03-6545000

לקריאת מאמרים נוספים של הראל אשד כנסו לבלוג של שערים (אב שער)

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.