אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

עיצוב חדר אמבטיה

עיצוב חדר אמבטיה

נתחיל מהריצוף חדר אמבטיה ניתן לרצף בריצוף בנאלי כמו אבן או קרמיקה ויש אפשרות לרצף חדר אמבטיה על ידי פרקט. הצבע שתבחרו עבור ריצוף חדר אמבטיה צריך להתאים לגודל החדר ולתת לכם תחושה מרגיעה ונעימה.

חיפוי הקרמיקה, של חדר אמבטיה צריך להתאים לצבע הריצוף, לא מחייב דווקא אותו צבע בדיוק אלא צבע שישתלב עם הריצוף בצורה הרמונית. אם צבע הריצוף הוא חלק, ניתן לבחור בקרמיקה בעלת אותו גוון עם דוגמא לא חלקה.

כלים סניטאריים צריכים להיות נוחים לשימוש ומתאימים לגודל החדר, אם יש לנו חדר אמבטיה קטן עדיף להימנע מרכישת אמבטיה גדולה, ניתן להתקין במקומה אמבטיה קטנה או מקלחון שלא יצמצמו את גודלו של חדר אמבטיה. אם רוצים מראה דרמטי ניתן לבחור בכלים סניטאריים בעלי צבע מנוגד לצבע הריצוף והקרמיקה של חדר אמבטיה. לדוגמא חדר אמבטיה בהיר יתאימו כלים סניטאריים כהים ולהפך.

ארונות אמבטיה ארונות אמבטיה לא נועדו רק לנוחות של האחסון אלא גם לבטיחות של הילדים. אנשים רבים נוהגים לשים תרופות וחומרי ניקוי בתוך ארונות אמבטיה, אם יש לכם ילדים קטנים חשוב לבחור ארונות אמבטיה הניתנים לנעילה על מנת להבטיח את הישארות חומרי הניקוי והתרופות מחוץ להישג ידם.

ארונות אמבטיה צריכים להתאים בעיצובם לשאר החלקים של חדר אמבטיה. אם בחרנו ריצוף וקרמיקה בעלי אופי כפרי, ארון עשוי מתכת עם מדפי זכוכית לא ממש יתאים למראה הכללי. לעומת זאת ארונות אמבטיה מעץ יראו שלא במקומם בתוך חדר אמבטיה בעל עיצוב מודרני.

ארונות אמבטיה צריכים להתאים גם בגודל, לפני שאתם ניגשים לבחור ארונות אמבטיה חשוב למדוד את המקום המיועד להם. חבל לשלם כסף רב על ארון מרשים ויפה שלא יכנס לכם לחדר. מצד שני חשוב לנצל חללים, כך שאם יש לכם חדר אמבטיה גדול ניתן להזמין ארונות אמבטיה רבים וגדולים שיכילו חפצים רבים ככל האפשר.

אביזרים שונים ניתן לשדרג מראה של חדר אמבטיה על ידי הוספת סבוניה, כוס מברשות ומטהר אוויר דקורטיביים.


אודות מחבר המאמר

המאמר מפורסם על ידי אסק4- קידום אתרים בגוגל המספקת שירותי קידום למיגוון לקוחות בתחומים שונים כגון מטבחים, פרגולות ועוד.

 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.